וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: מוכנים למנה העיקרית

תומר ספירשטיין

10.9.2011 / 16:17

משחק הפתיחה נתן לנו טעם של עוד, וכעת חוזרים לתענוג הגדול, עם הרבה שידורים. במוקד: בולטימור-פיטסבורג, ג'טס-קאובויס

אחרי משחק הפתיחה המעולה שקיבלנו בחמישי, אפשר לומר שאנחנו רעבים לעוד. כמו במסעדה ממש טובה, אחרי מנה ראשונה מדהימה קשה לחכות לראות מה יוגש במנה העיקרית. לילות ראשון שוב חוזרים להיות פיסת גן העדן שלנו, ועם לוח שידורים מורחב מהרגיל, אפשר לקבל מנת-יתר כבר במחזור הראשון. אבל זה בסדר, אנחנו ג'אנקים של פוטבול, לא? בואו נראה מה מכינות לנו הרשתות.

ג'ון קון שחקן גרין ביי פאקרס. Morry Gash, AP
הלוואי שכל העונה תיראה כמו המשחק הזה/AP, Morry Gash

METV:

20:00: בולטימור - פיטסבורג

23:15: ג'איינטס - וושינגטון

FOX (גם ב-HD):

20:00: סט. לואיס - פילדלפיה

23:15: סן דייגו - מינסוטה

5+ לייב:

23:15: אריזונה - קרוליינה

ESPN:

3:20, בין ראשון לשני: ג'טס - דאלאס

2:00, בין שני לשלישי: מיאמי - ניו אינגלנד

5:15, בין שני לשלישי: דנבר - אוקלנד

ג'יימס פריור שחקן פיטסבורג סטילרס מפיל את שחקן בולטימור רייבנס אנקואן בולדין. GettyImages
מתחילים עונה, מתחילים ביריבות/GettyImages

קרבות בגבול הצפון (שעה ראשית 20:00)

שיקגו - אטלנטה

אחרי עונה מפתיעה, בסיומה הגיעו הדובים למשחק האליפות החטיבתי, החלו לעלות שאלות בנוגע ליכולתו של ג'יי קאטלר להנהיג את הקבוצה. אחרי שיא הליגה בשנה שעברה עם 52 סאקים, קיבל הק"ב את מריון בארבר ורוי וויליאמס מדאלאס, שיעזרו למאט פורטה וג'וני נוקס, אבל גרג אולסן כבר לא שם. אטלנטה הייתה הקבוצה הבכירה בחטיבה אשתקד, אבל בפלייאוף נחנקו. השנה הביאו את ג'וליו ג'ונס שיעזור בהתקפה וריי אדוארדס בהגנה.

תחזית: משחק קשה, הולכים עם אטלנטה

קליבלנד - סינסינטי

קולט מק'קוי ופייטון היליס הראו אשתקד שהם ווינרים, גם אם הם בקבוצה לוזרית. פאט שרמר הובא במקומו של אריק מאנג'יני, מונטריו הרדסטי חזר מפציעה ואמור לעזור להיליס בנשיאות, ולראשונה מזה הרבה זמן, יש ציפיות אצל החומים. הבאנגלס, מצידם, עברו פגרה קשה, עם הפרישה של פאלמר והעזיבה של אוצ'וסינקו ואוואנס, והביאו את אנדי דלטון ואיי.ג'יי גרין בדראפט כדי שיפתחו.

תחזית: ניצחון לקליבלנד

קנזס סיטי - באפלו

אחרי עונה חלומית של ג'מאל צ'ארלס והצ'יפס, שהסתיימה בפלייאוף לראשונה מאז 2006, בקנזס סיטי מקווים להמשיך במגמת השיפור, בעיקר של מאט קאסל, שהיחס ט"ד-איבודים שלו אשתקד היה שני רק לטום בריידי, אותו החליף בפטריוטס. עם זאת, הטייט אנד טוני מואקי סיים את העונה, כך שמשחק הריצה יקח הרבה יותר על עצמו. בבילס, מנגד, עדיין מחכים לפלייאוף לאחר יותר מעשור שלא ביקרו בו. ריאן פיצפטריק ימשיך לקחת את המושכות ויקווה שסי.ג'יי ספילר יצליח לרוץ.

תחזית: לא מהמרים על באפלו. ניצחון לצ'יפס

סט. לואיס - פילדלפיה

אחרי פגרה חלומית אצל האיגלס, שהחתימו מכל הבא ליד, מקווים לשיפור עיקרי בסקנדרי (עם הבאתו של אסומואה) ובקו ההתקפה, שיהיה חייב לשמור על ויק בריא. האיגלס הם הקבוצה עם הכי הרבה ציפיות השנה, ואחרי ההפסד בוויילד-קארד לגרין ביי, מקווים להגיע הכי רחוק שאפשר. הראמס ממשיכים בבניית הקבוצה מאחורי סאם ברראדפורד הנהדר, כשהביאו לו את מייק סימס-ווקר בתור כלי התקפי נוסף.

תחזית: ניצחון לאיגלס

ג'יי קאטלר שחקן שיקגו ברס. Jonathan Daniel, GettyImages
המטרה של ג'יי קאטלר: להשתיק את הספקנים/GettyImages, Jonathan Daniel

טמפה ביי - דטרויט

עוד מפגש בין שתי קבוצות במגמת עלייה. אשתקד הראו הבאקס שיש להם על מי לסמוך, בדמותו של ג'וש פרימן, שמצא חיבור מושלם עם מייק וויליאמס, ופספסו את הפלייאוף רק בקצת. דטרויט מקווים שמת'יו סטאפורד יוכל סופסוף להישאר בריא עונה שלמה בכדי לתת עונה חיובית. מייק לשור וניק פיירלי לא ישחקו בגלל פציעות, מה שאומר שנקבל את אותם הליונס - פחות או יותר.

תחזית: ניצחון לטמפה ביי

ג'קסונוויל - טנסי

הסיפור הגדול של המשחק הזה הוא כמובן הויתור על שירותיו של דייויד גרארד ומתן המפתחות ללוק מקאוון בהתקפת הג'אגס עד שבליין גאברט יהיה מוכן, כשגם מוריס ג'ונס-דרו טרם הוכיח שהתגבר לגמרי מהפציעה ברגלו. בטנסי, לעומת זאת, יש סיבות לאופטימיות, אחרי הבאתו של מאט האסלבק וסיום הסכסוך עם כריס ג'ונסון.

תחזית: ניצחון ראשון למייק מונצ'אק. טנסי.

בולטימור - פיטסבורג

היריבות הענקית בין שתי הקבוצות מתחילה כבר במחזור הראשון. הפלדות הדיחו את העורבים מהפלייאוף אשתקד בדרכם לסופרבול, אבל העונה תהיה סיפור אחר לגמרי. ריי רייס מקבל את וונטה ליץ' בתור חוסם עיקרי וריקי וויליאמס בתור מחליף וג'ו פלאקו מקבל את לי אוונס בתור תופס שיעזור לאנקואן בולדין. פיטסבורג מקבלת את רות'ליסברגר לפתיחת העונה עם ראש שקט ואת ג'ריקו קוצ'רי בתור רסיבר נוסף.

תחזית: ניצחון לבולטימור

יוסטון - אינדיאנפוליס

הניתוח שעבר פייטון מאנינג כמעט והעיב על משחק פתיחת העונה, ולראשונה בקריירה שלו מאנינג לא יפתח אצל הפרסות. במקומו יעלה ק"ב ותיק אחר, קרי קולינס בן ה-38, שמקבל קבוצה התקפית מאוד, אך עם הרבה סימני שאלות בהגנה. יוסטון החליטה בפגרה שהעונה הם הולכים עד הסוף - שבמקרה שלהם זה אומר פלייאוף - והחתימה את ווייד פיליפס כמתאם הגנה. פיליפס יקבל משחק פתיחה קל בהרבה מהצפוי, אם כי בהתקפה יש חשש בשל פציעתו של אריאן פוסטר.

תחזית: אם לא עכשיו אז אימתי? ניצחון ליוסטון

קרי קולינס שחקן אינדיאנפוליס קולטס. David Kohl, AP
יפתח במקום מאנינג. קולינס/AP, David Kohl

היר ווי קאם (שעה ראשית 23:05-23:15)

אריזונה - קרוליינה

מי יפתח את העונה בצורה חלקה יותר - קווין קוב או קאם ניוטון? קוב מגיע לקבוצה שזקוקה נואשות למוסר, כשלארי פיצג'ראלד ישמח לקבל סופסוף כדורים מדוייקים. ביני וולס יקווה לעונה טובה, כשמאחורי צ'סטר טיילור. קאם ניוטון יתחיל את הקריירה המקצוענית שלו כשלצידו צמד הרצים מהטובים בליגה, וויליאמס וסטיוארט, כשסטיב סמית', ג'רמי שוקי וגרג אולסן הוותיקים יתפקדו בתור מטרות אוויריות.

תחזית: קווין קוב לא הראה הרבה עד כה. קאם ניוטון לא הראה כלום. ניצחון לאריזונה

סן דייגו - מינסוטה

הצ'ארג'רס סיימו אשתקד עונה ללא פלייאוף, ונראה כי החול בשעונו של נב טרנר מתחיל לאזול. פיליפ ריוורס יפתח כרגיל אצל הברקים, שמתחילים עונה בצורה מנומנמת בדרך כלל, כשלצידו הטייט אנד הוותיק אנטוניו גייטס. במינסוטה, דונובן מקנאב מביא יציבות כלשהי תחת הסנטר, כשמאחורי פיטרסון הנפלא, ולצידו פרסי הארווין, שינסה למלא את החלל שהשאיר סידני רייס. יהיה זה המפגש העשירי בין הקבוצות, כשהמאזן חצוי ביניהן.

תחזית: סן דייגו

סן פרנסיסקו - סיאטל

הניינרס פותחים עונה ראשונה תחת הנהגתו של ג'ון הארבו, כשאלכס סמית' עדיין פותח בתור ק"ב. כן, גם אנחנו לא יודעים למה. מאחורי סמית' ירוץ פרנק גור הבלתי נגמר (עד שהוא נפצע) ולצידו בריילון אדוארדס. מנגד, הסיהוקס פותחים עם טארווריס ג'קסון בתור ק"ב, כשלצידו סידני רייס שהגיע ממינסוטה, אך כרגע לא ידוע אם ישחק, ומרשואן לינץ' שהראה בפלייאוף למה הביאו אותו. סיאטל תנסה לעלות השנה לפלייאוף כשהיא במאזן חיובי לפחות.

תחזית: תנסה, לא תצליח. ניצחון לניינרס

וושינגטון - ניו יורק ג'איינטס

הג'איינטס יכולים לקחת רק דבר אחד טוב מהפגרה האיומה שעברו בקיץ - היא הסתיימה. אחרי שאיבדו את כל ההגנה בערך (חמישה שחקנים סיימו את העונה, עוד אחד חצי עונה, יומניורה פצוע למשחק וגם ג'סטין טאק כנראה לא ישחק), לשחקניו של טום קאפלין נותרה רק ההתקפה, וגם זו ללא קווין בוס וסטיב סמית' שעזבו. מולם יפתח רקס גרוסמן עם חוליית רצים סבירה (ריאן טוריין, רוי הלו וטים הייטאוור) וסנטנה מוס.

תחזית: בלי הגנה, אפילו גרוסמן לא יפשל כל כך. נכון? ניצחון לוושינגטון

קאם ניוטון שחקן קרוליינה פנתרס. Gary Rothstein, AP
פתיחה חלקה לקריירה? ניוטון/AP, Gary Rothstein

מלחמת ריאן בריאן

ניו יורק ג'טס - דאלאס - 3:20, בין ראשון לשני

אחרי שנתיים רצופות בהן הפסידו בגמר החטיבתי, הסילונים מקווים לפתיחה חיובית. בריילון אדוארדס עזב אבל פלקסיקו בורס הגיע, טומלינסון וגרין יחלקו נשיאות בשביל לעמוד בעומס, וכמובן שההגנה של רקס ריאן היא עדיין ההגנה של רקס ריאן. בדאלאס, טוני רומו חוזר מהפציעה שהשביתה אותו, כשלצידו מיילס אוסטין ודז בריאנט, כשאחד מהם יעלם באי של ריוויס. בחולייה האחורית, פליקס ג'ונס יפתח במקום בארבר שעזב וג'ייסון גארט יפתח עונה ראשונה כמאמן ראשי, כשיעזור לו בעמדת מתאם ההגנה רוב ריאן, האח של רקסי.

תחזית: שתי הקבוצות אוהבות לירות לעצמן ברגל, דאלאס יותר. ניצחון לג'טס

מיאמי - ניו אינגלנד - 2:00, בין שני לשלישי

במחזור האחרון של העונה הקודמת, הפאטס פירקו את הדולפינים לחתיכות. מאז, לפאטס נוספו שני כלים שיכולים להיות משמעותיים משני צידי הכדור - צ'אד אוצ'וסינקו ואלברט היינסוורת', ואילו מיאמי איבדה את ריקי וויליאמס ורוני בראון, וקיבלה את רג'י בוש. צ'אד הני יפתח למרות ביקורת רבה, כשלצד בוש ישחק דניאל תומאס הרוקי. הפאטס מצפים למחוק את ההפסד הפלייאוף לג'טס, היונקים מחפשים להגיע לפלייאוף.

תחזית: ניצחון לניו אינגלנד

דנבר - אוקלנד - 5:15, בין שני לשלישי

גם במשחק הזה נראה מפגש בין שתי קבוצות, כשהמארחת ספגה הפסד משפיל מהאורחת בעונה שעברה. יו ג'קסון יפתח על הקווים כמאמן הריידרס, כשיש לו בהתקפה את דארן מקפאדן שהתפוצץ בסוף השנה הקודמת. מולם, יעמוד ג'ון פוקס על הקווים בדנבר למשחק שבו ינסו להתעלם מהפיל שבחדר (טים טיבו). חזרתו של אלביס דאמרוויל וצירופו של וון מילר עשויים לעזור לקייל אורטון לסיים כמנצח.

תחזית: תמיד הברונקוס מוכרים אשליות בתחילת העונה. ניצחון לדנבר

רוב ריאן מתאם הגנה דאלאס קאובויס עם רקס ריאן מאמן ניו יורק ג'טס. Mark Duncan, AP
תשאירו קצת אוכל לצופים, כן? האחים ריאן/AP, Mark Duncan

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully