וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ונקובר עדיין המומה: התפרעויות ההוקי הרסו את גן העדן

150 פצועים, 100 עצורים, 9 שוטרים פצועים, 15 רכבים שרופים, כולל שתי ניידות. בוונקובר עדיין המומים מהתפרעויות ההוקי

רויטרס

צפו בווידאו מאתמול, שמתעד את ההתפרעויות

בוונקובר עדיין המומים מהמהומות הגדולות שהתרחשו אתמול (חמישי) בעיר. כזכור, קבוצת ההוקי העירונית, ונקובר קנאקס, הפסידה במשחק השביעי בסדרת גמר ה-NHL לבוסטון ברוינס, והאוהדים המתוסכלים, שכבר התכוננו לחגיגות הניצחון, החלו לפרוק את זעמם. הם הרסו מכוניות, שברו חלונות ראווה, ואף בזזו מכל הבא ליד.

במהלך המהומות למעלה מ-150 פצועים נזקקו לטיפול רפואי בבתי החולים בעיר, ולמעלה מ-100 אוהדים נעצרו על ידי המשטרה. שלושה אנשים נדקרו במהלך האירועים, ואוהד אחד מאושפז במצב קשה אחרי שנפגע בראשו כתוצאה מנפילה. בנוסף, תשעה שוטרים נפצעו, ואחד אף נזקק לעשרות תפרים בראשו לאחר שנזרקה עליו אלה. 15 מכוניות נשרפו, כולל שתי ניידות, ומאות חנויות נבזזו.

"האנשים האלה באו מוכנים", אמר מפקד המשטרה העירוני, ג'ים צ'ו, "היו להם מסכות ואלות, והייתה להם תוכנית מוקדמת". הוא כינה אותם "פושעים, חוליגנים ואנרכיסטים", ואף האשים את הקהל ה"פאסיבי", שעמד מהצד, צילם את האירועים ועודד את המתפרעים.

ראש העיר ציין כי "אלה לא אוהדי הוקי, אלא פושעים. הדבר האחרון שאכפת להם, זה מהקבוצה שלנו. הם רק ניצלו את ההזדמנות כדי להתפרע".

יש לציין כי ונקובר היא עיר נעימה ושקטה בדרך כלל, וההתפרעויות הללו אינן מחזה רגיל בעיר היפהפייה. "מעולם לא חשבתי או דמיינתי שתהיה אי פעם כזו בזיזה ציהורית כאן בוונקובר", אמרה חברת מועצת העיר סוזן אנטון, "אני נסערת והמומה, ומרגישה אכזבה עצומה. עד עכשיו חשבנו שאנחנו חיים פה בגן עדן בוונקובר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully