וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פצצת כישרון או פצצה מתקתקת

18.8.2012 / 7:30

טל בן חיים נראה כמו ההחתמה הכי מבטיחה בליגת העל, אבל הדרך להצלחה עוברת בחיבור שלו לקהל של הפועל תל אביב. לכבוד פתיחת הליגה, חמי אוזן מנתח את שחקני הרכש הכי בולטים הקיץ

טל בן חיים הוא שחקן שיכול לעצבן. הוא אמנם מגיע להמון הזדמנויות במהלך משחק כדורגל, אבל מחמיץ את רובן. הוא נראה כמו שחקן עם נתונים נדירים, אבל מתנהל לעתים כמי שמוכן לנצל רק את חלקם. הוא משתמש המון בידיים כדי להביע את עצמו, נוהג להתעצבן מעבר למקובל, לעשות את הדברים המסובכים גם כשעדיף ללכת על מהלכים פשוטים. הוא מוכשר, אבל גאוותן. הוא עילוי, אבל גם חוצפן. הוא כבר כוכב כדורגל, אבל לא עשה שום דבר משמעותי בקריירה.

טל בן חיים הוא כנראה שחקן הרכש הכי מבטיח שעבר השנה קבוצה בליגת העל. הפועל תל אביב זכתה בו, אבל לא בטוח שתוכל ליהנות ממנו. על השאלה הזו יענו קודם כל אוהדי הפועל תל אביב וכיצד הם יעכלו את השחקן שלא תמיד קשה לעכל. האם יתאהבו במהירות המסחררת שלו, או שיתמרמרו על רעשי הסרק שהוא עושה תוך כדי משחק. האם יספרו את השערים הנפלאים שכבש או את ההחמצות הנדירות שצבר.

טל בן חיים הוא לא לגמרי שחקן שאוהדי הפועל תל אביב אוהבים. אוהדי הפועל תל אביב אוהבים ערסים קטנים מסוגו של בן חיים, ובתנאי שיתנו את הנשמה למועדון. שילחמו, שישרטו, שינשכו. לכוכבנים מסוגו של בן חיים יש שתי דרכי מילוט אל החיבוק האוהב של שער חמש: מספרים, הרבה מספרים כשחקן, או חן יוצא דופן עם ניחוח רומנטי. שום דבר מאלה אין לטל בן חיים. יש לו ים של כישרון, כמה כבר נגיד את זה, אבל כדי להתחבר לקהל האדום, הוא צריך להביא מספרים כמו טוטו תמוז.

ההשוואה לתמוז היא באמת מכרעת. גם תמוז שחקן מאוד מעצבן, אבל עם המספרים שלו קשה להתווכח. על כל פיוז שהוא מקפיץ הוא כובש צמד. בן חיים, כדי להפוך לתמוז, חייב להביא מספרים כמוהו. נכון לעכשיו, הוא לא כזה. תמוז היה כזה בהפועל פתח תקווה, בבית"ר ירושלים וגם בהפועל תל אביב. בן חיים חייב לפחות להיות כזה בהפועל תל אביב. אם זה יקרה, בן חיים לא יהיה רק תמוז. הוא יהיה שחקן הרכש הכי משמעותי השנה בליגת העל. עם טל בן חיים בוגר, מחובר לקהל התומך בבלומפילד, הפועל תל אביב הופכת להיות שוב הקבוצה הכי מאיימת בליגה. בזמן שמכבי חיפה מתקשה לכבוש ומכבי תל אביב עדיין שוברת את הראש בדילמת אלירן עטר, האדומים יכולים להחזיר לעצמם את היתרון הכי גדול שהיה להם על הליגה בשנים האחרונות – ההתקפה.

את הסיפור הזה לא יכתבו כמובן רק טל בן חיים והקהל של הפועל תל אביב, על כל הפוטנציאל הנפיץ שאישיותו מעוררת האנטגונזים יכולה לעורר. זו גם המשימה של ניצן שירזי – מאמן שהוא שם נרדף לבינוניות ובנאליות, ובכל זאת יש לו יכולת אחת שמשאירה אותו עדיין בחיים: סחבקיות. שירזי יודע איך לדבר לטיפוסים כמו בן חיים, אבל בהפועל תל אביב יצטרך להיות יותר סבלני כלפי הילד. לא למהר להחליף אותו לדרישת הקהל העצבני או הפרשן התורן. יש לו פצצת כישרון ביד שיכולה לשנות לו כל הקבוצה, שברגע אחד יכולה להפוך לפצצה מתקתקת שתפוצץ את האידיליה.

למדור הדעות בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully