וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזעזוע הושג

11.1.2012 / 19:00

במינוי ניצן שירזי, אלי טביב לא רק איבד מאמן מעוטר לטובת מאמן כושל. הוא מחק את התמימות של אוהדי הפועל תל אביב שעוד היו מוכנים לתת לו צ'אנס. חמי אוזן המום

את הסיפור של מינוי ניצן שירזי למאמן הפועל תל אביב צריך להתחיל בפיטורים של דרור קשטן. אותם פיטורים שנעשו, היום אנו מבינים, ללא שום תכנית גיבוי או ליתר דיוק – ללא סגירה הרמטית עם מאמן אחר. ננסה לסגור עם סיני, ואם זה לא יילך – ננסה לסגור עם שירזי. קודם נפטר, אחר כך נחשוב. ברוכים הבאים לעולמו של אלי טביב.

את הסיפור של מינוי ניצן שירזי אפשר גם להתחיל בסירוב של משה סיני ושלום תקווה, שמיאנו לחתום לחצי עונה אצל האיש שאמר שגם מוריניו לא יחתום אצלו לחצי עונה וסביר להניח שכך גם היה נוהג לו מאמן ריאל מדריד היה מרים טלפון למיאמי. סיני אולי מאמן לא גדול במיוחד, אבל את שארית כבודו הוא לא היה מוכן למכור מול שחקנים שלא יספרו אותו החל מהרגע הראשון. שחקנים שיודעים בדיוק כמוכם שהוא לא יהיה שם בעונה הבאה, שחקנים שאפילו לדרור קשטן לא היה להם כבוד. ברוכים הבאים לעולמו של ניצן שירזי.

למה שירזי? כי הוא זה שהסכים לעשות מעצמו צחוק ולקחת את המוצר המסריח שסיני ותקווה לא הסכימו לקנות. כי הוא זה שהיה מוכן לעשות צחוק משארית הכבוד שעוד נותרה מפיגורת המאמן ולהיות זה שירקוד לחלילו של טביב. נכון, זו גם הזדמנות לשירזי לזכות אולי באליפות, אבל זה גם מה שרוני לוי חשב כאשר הוא הימר על סטיאווה בוקרשט הגדולה ועזב את בית"ר ירושלים. אתה חושב שאין לך מה להפסיד, אבל מהר מאוד מבין שיש לך הרבה מאוד מה להפסיד.

הראשונה להפסיד היא כמובן הפועל תל אביב, שהחליפה בשבוע אחד מאמן שזכה בשש אליפויות במאמן שכמעט הוריד את הפועל חיפה ליגה. אם טביב רצה זעזוע, הוא ללא ספק השיג אותו. האם היה הגיון מקצועי במהלך, מעבר לזעזוע? היום ברור שלא. אחרי שמשה סיני הודיע לטביב שלא יחתום לחצי עונה, מצאו את עצמם אוהדי הפועל תל אביב במצב מביך – לחייך או לא. להודות לאל על שהעימות עם סיני המאמן נמנע מהם או לחשוש מכך שניצן שירזי בדרך? הם לא הספיקו לחשוב על כך לעומק ושירזי כבר מיהר לומר לטביב כן.

את הסיפור הזה חייבים לסגור בטביב, כי זה הסיפור של טביב: שירזי, קשטן, סיני, אבוטבול, איגייבור – כולם פרקים קצרים באותו סיפור, שהיום עבר למערכה הבאה: המערכה שמכריזה על תחילת הסוף של אלי טביב. ההחלפה הכל כך מוזרה של קשטן בשירזי, האלטרנטיבה הכל כך בעייתית הזו שנראית כמו חיפוש אחר בובה ולא אחר מאמן, מחקה הערב את התמימות מקרב אוהדי הפועל תל אביב שכן היו מוכנים לתת לבוס התמוה מכפר סבא צ'אנס. אלו ששרקו בוז לאוהדי שער חמש, שכבר החלו במחאה מזמן: הקונצנזוס המתחייב לגירוש טביב מהפועל תל אביב הושג. חבל רק שחלק מכלי הנשק יופנו כעת למאמן שבקושי עמד בלחץ של הפועל חיפה.

הפועל תל אביב משנה פנים:

משה סיני ושלום תקווה סירבו, ניצן שירזי יאמן

טביב בהפועל תל אביב הוא היורש של גאידמק

דרור קשטן פוטר מתפקידו בהפועל תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully