וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורי שרצקי: "נחזור מחוזקים. אנחנו לא נשברים"

28.5.2014 / 11:52

אורי שרצקי והפועל קטמון לא נשברים מהירידה ומכוונים לחזור ללאומית. אהרון: "מרגיש סוג של אחריות על הכתפיים"

שחקני הפועל קטמון. אדריאן הרבשטיין
לא מאבדים תקוה. שחקני קטמון/אדריאן הרבשטיין

אכזבה גדולה בהפועל קטמון עם ההפסד השני להפועל טבריה במשחקי המבחן והירידה לליגה א', שנקבעה אמש (שלישי). יחד עם זאת, מי שחשב שבעקבות הירידה הפרויקט יקרוס יצטרך להמתין. אורי שרצקי, מנכ"ל הקבוצה ומי שנמנה עם מייסדי הפרוייקט, אמר אמש כי "זה לא פשוט, אבל נתמודד עם זה ונחזור מחוזקים. אנחנו לא נישבר ונמצא את הפיתרונות לחזור חזרה לליגה הלאומית".

שרצקי הוסיף: "עברנו שנה קשה מאוד. היינו קרובים מאוד לפלייאוף העליון ובליגה הזאת הכל הפכפך והפערים מאוד קטנים כך שהסתבכנו. עברנו כל כך הרבה דברים העונה, דברים שמועדונים אחרים היו קורסים בגללם, אבל אנחנו רק מקבלים כוח מהאוהדים ומגורמים נוספים. נעבוד קשה בקיץ על מנת להחזיר את המועדון חזרה למקום שאליו שהוא ראוי".

עירוני טבריה עלתה ללאומית, קטמון בליגה א'

אורי שרצקי מונף באוויר. ברני ארדוב
אורי שרצקי בימים יפים יותר/ברני ארדוב

שרצקי התייחס לשמחה בצד האדום האחר בעיר, זה של אוהדי הפועל ירושלים, ואמר: "אני שומע וער לרחשים אבל לא מתעסק בזה ולא נותן לזה להפריע לנו במטרות ובדרך שלנו. זה לא גורם לי לעוד יותר מוטיבציה כי זה לא מעסיק אותי. איחוד? כל עוד הפועל ירושלים שומרת על מתכונת הניהול הנוכחית, זה לא יקרה".

בקטמון קיבלו כבר אמש הבטחות ממספר גורמים לסיוע בעונה הבאה וברור לראשי המועדון כי צפוי קיץ מתיש גם בגזרה הכלכלית וגם בגזרה המקצועית, כאשר לא מעט שחקנים לא ירצו לרדת לליגה א' והקבוצה תצטרך למצוא פיתרונות חדשים. ברור שבליגה א' תקציב הקבוצה יקטן משמעותית והיא תצטרך להתבסס על לא מעט שחקנים בשכר חייל וצעירים זולים.

"איבדנו את הפלייאוף העליון על הפרש שערים וירדנו ליגה אחרי פלייאוף, זה מאוד אכזרי", הוסיף הקפטן הוותיק שי אהרון. "בליגה הזו אתה משלם על כל טעות. אני מאוד מקווה שאנחנו נצליח להתגבר על זה, מבחינה נפשית אני בטוח שנצליח. המקום הזה הוא הרבה יותר מקבוצת כדורגל.

"תמיד שקבוצה יורדת ליגה אז אומרים שחדר ההלבשה לא בריא ויש פרשיות. אנחנו כשלנו מקצועית וכל השאר בטל בשישים. אני לא יודע מה טומן העתיד. בחודשיים האחרונים כשהקבוצה הסתבכה בתחתית עברו לי מחשבות על עזיבה. אני מרגיש סוג של אחריות על הכתפיים. נצטרך לדבר עם האנשים שאחראים למועדון ונראה איך אני יכול להיות חלק מהמועדון הזה ולהחזיר אותו למקום הראוי".

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
שי אהרון שחקן הפועל קטמון. אדריאן הרבשטיין
מרגיש אחריות. שי אהרון/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully