וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עבד רבאח: "רק אם יהיה משפט אוכיח שאני אדם נקי"

יצחק סולומון

13.10.2008 / 11:29

אחרי שעזב את סכנין לטובת עראבה מליגה א' מבטיח עבד רבאח לנקות את שמו, ומרגיע את אוהדי סכנין: "הם עוד יעלו על דרך המלך"

"עד היום לא קיבלתי הודעה שיש כתב אישום נגדי, עד עכשיו לא קיבלתי שום מכתב או הזמנה לדין. שמעתי בתקשורת שהגישו נגדי, אבל אני אישית לא יודע מזה", אמר כדורגלן בני סכנין לשעבר, עבד רבאח, היום כוכב קבוצת אחווה עראבה מליגה א', והוסיף: "אני רוצה שיהיה משפט. מחכה לזה בכיליון עיניים, כדי שאוכיח לכולם שלא היה שם כלום. אני אדם נקי. רק אם יהיה משפט אוכיח זאת לכולם ואולי ייפסק כל הפסטיבל סביב הפרשה שלא הייתה".

רבאח, שעזב את סכנין אחרי החזרה לארץ מאותו המשחק המפורסם מול דפורטיבו לה קורוניה, במסגרת האינטרטוטו, אמר שהוא מודה לסכנין שאפשרו לו להשתחרר. "הם יכלו להערים עלי קשיים, הרי היה לי שם חוזה לעונה נוספת. ההחלטה לעזוב הייתה אך ורק שלי. אני בן 33, החלטתי שזה הזמן לחשוב על העתיד, וגם לשחק עבור קבוצת הכפר שלי. אני נהנה כאן מכל רגע".

לרבאח יש הסבר לפתיחת העונה הצולעת של בני סכנין. "עזבו שם הרבה שחקנים טובים, שחקנים שהביאו את הקבוצה לשיא. היום זו קבוצה חדשה לגמרי. לוקח זמן לבנות קבוצה. אני חושב שעם השינויים האחרונים רואים שם כיוון, הביאו שחקנים טובים, ואין לי ספק שהקבוצה תעלה על דרך המלך".

על המציאות בליגה הרביעית של הכדורגל הישראלי, הרחק מהתקשורת ומהזרקורים אמר רבאח: "אני מסתדר. אסור לשכוח שלפני שהגעתי לליגת העל שיחקתי חמש שנים בעראבה שהייתה אז בליגה ב'. זו ליגה קשה ומי שיושב בליגת העל וחושב שכאן מטיילים טועה בגדול. יש הרבה מגרשים לא טובים, קבוצות באות ועושות נגדך בונקר שקשה לפצח אותו, אבל לנו יש קבוצה לעלייה, ואני מקווה שנעשה את הליגה קטנה עלינו. אנחנו חייבים לעלות בכל מחיר".

  • עוד באותו נושא:
  • עבד רבאח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully