וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: סנדרלנד וסטוק סיטי נפרדו ב-1:1

מערכת וואלה! ספורט

6.5.2013 / 23:51

המארחים השוו ב-10 שחקנים מרגלי אושיי ונותרו מרחק שלוש נקודות מהקו האדום. ספרד: חטאפה הפתיעה את סוסיאדד 1:2

ספורט 2

זהות היורדת השלישית מהפרמיירליג ככל הנראה רק במחזור האחרון. סנדרלנד קיבלה הערב (שני) הזדמנות לפתוח פער של חמש נקודות מוויגאן המדורגת במקום ה-18 ומתחת לקו האדום, אבל סיימה ב-1:1 באצטדיון האור מול סטוק סיטי, שבעצמה עדיין לא יכולה לנשום לרווחה כשהיא עם 41 נקודות במקום ה-11. סנדרלנד נמצאת במקום ה-15 עם 38 נקודות, שלוש יותר מוויגאן, לה משחק חסר. שני מחזורים נותרו לסיום העונה.

ג'ון אושיי שחקן סנדרלנד חוגג שער. GettyImages
מנע הפסד. ג'ון אושיי/GettyImages

החתולים השחורים הגיעו ללא כוכבם סטפן ססניון, שהורחק בתבוסה הצורבת 6:1 לאסטון וילה בשבוע שעבר. המאזן בין שתי הקבוצות בעת האחרונה הראה שסטוק לא כבשה לרשת סנדרלנד ארבעה משחקים והפסידה לה בשלושת הקודמים, אבל בדקה התשיעית כל הסטטיסטיקות נזרקו לפח. צ'רלי אדם הגביה כדור קרן, ג'ונתן וולטרס נגח, הכדור נעצר בפניו של דני גראהם שעמד על הקו וחזר לוולטרס שהרשית מקרוב. העניינים הסתבכו עוד יותר עבור פאולו די קאניו בדקה ה-34, כאשר קרייג גארדנר גלש בפרעות לעבר אדם והורחק באדום ישיר.

למרות הנחיתות המספרית, סנדרלנד התעוררה במחצית השנייה ובדקה ה-55 אדם ג'ונסון היה אחראי לאיום הראשון שלה לעבר המסגרת. בדקה ה-63 גם הושג השוויון. שוב במצב נייח. סבסטיאן לארסון הגביה כדור קרן מצד שמאל שעבר את כולם ונחת על הרגל של ג'ון אושיי, שהבקיע מבלי להתכוון. שער שני העונה לשחקן מנצ'סטר יונייטד לשעבר ושער שני תוצרת אירלנד במשחק. המגן השמאלי דני רוז כמעט השלים את המהפך בדקה ה-80, אבל הבעיטה השטוחה שלו פגעה בחלק החיצוני של הקורה.

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה
שחקני סטוק סיטי ג'ונתן וולטרס, קמרון ג'רום חוגגים. ברני ארדוב
העונה 41 נקודות עדיין לא מבטיחות הישארות. ג'ונתן וולטרס/ברני ארדוב

ספרד: סוסיאדד לא הצליחה לברוח לולנסיה

* בספרד איבדה ריאל סוסיאדד צ'אנס גדול לפתוח פער של חמש נקודות מולנסיה במקום הרביעי, כשהפסידה 2:1 לחטאפה. סוסיאדד אמנם פתחה מצוין, כשקרלוס ולה העלה אותה ליתרון כבר בדקה החמישית עם נגיחה נפלאה, אך טעות איומה בהגנה אפשרה לפדרו לאון להשוות בדקה ה-18. בדקה ה-39 נקבעה תוצאת המשחק, כאשר הדיפה לא טובה של קלאודיו בראבו אפשרה לעבדלאזיז בראדה לדחוק מקרוב, ולסדר לחטאפה את שלוש הנקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully