וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: קרית שמונה ניצחה 0:2 את הפועל באר שבע

מערכת וואלה! ספורט

12.4.2014 / 18:47

צמד נהדר של דויד מנגה (17 ו-86) סידר לצפוניים ניצחון שני העונה בווסרמיל, ארבעה ימים לפני המפגש בין השתיים בחצי גמר הגביע. אליניב ברדה נפצע ונטש לקראת הסיום, מאור בוזגלו לא שותף

one
אליניב ברדה הפועל באר שבע. ברני ארדוב
גם הפסיד וגם נפצע. אליניב ברדה/ברני ארדוב

ארבעה ימים לפני שהן נפגשות ביניהן בחצי גמר הגביע, השיגה הערב (שבת) עירוני קרית שמונה ניצחון חוץ מרשים, 0:2 על הפועל באר שבע. כשהוא עם הראש במפגש החשוב ביום רביעי, אלישע לוי נתן מנוחה למאור בוזגלו והכניס את אליניב ברדה רק בדקה ה-68 ושילם על כך בהפסד אך זו לא המכה היחידה שספגה באר שבע במשחק הזה. דקות ספורות אחרי שנכנס כמחליף, ברדה מתח שריר וירד מהמגרש כעשר דקות לסיום כשהוא מדדה על רגלו.

על הדשא הכוכב הגדול של המשחק הזה היה דויד מנגה. החלוץ הנהדר של קרית שמונה כבש את השער הראשון בנגיחה חזקה בדקה ה-17 וארבע דקות לסיום קינח עם מבצע אישי מבריק וקבע את תוצאת הסיום כדי לקרב מאוד את קבוצתו למקום השלישי. הקבוצה של אלישע לוי, שכבר השלימה ככל הנראה עם המקום השני שלה, תהיה חייבת להשתפר עד יום רביעי. קרית שמונה מנגד יכולה להיות מאוד מעודדת מהמשחק הזה ובכלל מהיכולת שהיא מציגה בתקופה האחרונה ואם תשחק ככה גם ביום רביעי, יש לה סיכוי מצוין להשיג ניצחון נוסף על באר שבע במפגש החשוב מכולם.

דויד מנגה שחקן עירוני קרית שמונה. אדריאן הרבשטיין
צמד נהדר שלו. מנגה/אדריאן הרבשטיין

מהלך המשחק

דקה 5: למרות ההרכב החסר באר שבע ניסתה לכבוש מוקדם וטענה לפנדל אחרי שתומר סוויסה חדר לרחבה והטעה את שיר צדק שספק נגע בידו אבל חלים זטמה הורה להמשיך.

דקה 17: גול! קרית שמונה עוקצת בוסרמיל בסיומה של התקפה מתואמת ויפה. חן דילמוני המגן השמאלי עלה להתקפה וקיבל כדור בצד שמאל. המגן הרים כדור מדויק לדויד מנגה שהכניס את הראש , נגח חזק לפינה הרחוקה והכניע את אוסטין אג'ידה. 0:1 מהיר לאורחים.

דקה 20: קרית שמונה נכנסה למומנטום וחיפשה את השני. אחמד עאבד הפעלתן מצא את דויד מנגה שנותר פנוי כ-17 מטרים משערו של אג'ידה ובעט שטוח, אבל הכדור שלו היה חלש מדי ואג'ידה קלט די בקלות.

דקה 38: האורחים המשיכו להיות מסוכנים בעיקר בזכות דויד מנגה המצוין שפרץ מצד ימין והרים כדור מצוין לעברו של רוג'רס קולה שהתרומם ונגח אבל הכדור עלה גבוה מעל השער.

דקה 43: באר שבע ניסתה להשוות והגבירה את הלחץ. סיראז' נאסר קיבל כדור בצד ימין והרים כדור מדויק לעברו של לוטם זינו שנגח אבל הכדור שלו היה חלש מדי וחיימוב קלט.

* השופט חלים זטמה שרק להפסקת המחצית כשברקע אוהדי באר שבע המאוכזבים שרקו בוז לשחקנים על ההופעה הפושרת שלהם.

גיא חיימוב שוער עירוני קרית שמונה. אדריאן הרבשטיין
הפעם לא היה צריך להתמודד עם בוזגלו וברדה. גיא חיימוב/אדריאן הרבשטיין

דקה 55: שני השחקנים שגרמו לשער של קרית שמונה שוב חברו למהלך יפה כשדילמוני המגן השתחרר מההגנה והרים כדור לדויד מנגה אבל הפעם הנגיחה של החלוץ לא הייתה חזקה מספיק ואג'ידה קלט.

דקה 66: האורחים המשיכו לשלוט בווסרמיל. הפעם אחמד עאבד היה זה שפרץ בצד שמאל ומצא נהדר את אדריאן רוצ'ט שבעט בנגיעה אבל הכדור טס מעל השער.

דקה 72: כמעט השני של קרית שמונה. שוב דויד מנגה עשה צרות הפעם עם כדור חופשי שחלף על פני כל הגנת באר שבע ומצא את מתן אוחיון הבלם שנגח משני מטרים אבל אג'ידה עצר.

דקה 80: דאגה גדולה לבאר שבע לקראת מפגש הגביע. אליניב ברדה שנכנס כמחליף רק לפני 12 דקות הרגיש כאבים בשריר הירך ולא הצליח להמשיך. אלישע לוי ביצע את כל החילופים ולכן קבוצתו נותרה בעשרה שחקנים.

דקה 86: גול! קרית שמונה סוגרת עניין בזכות עוד שער של דויד מנגה הפנסטי. הפעם החלוץ עשה הכל לבד אחרי שקיבל כדור ברחבה, הטעה את בן תורג'מן ושלח כדור חכם לרשת. 0:2 לקרית שמונה.

הפועל באר שבע: אוסטין אג'ידה, בן ביטון, טומיסלב פאיוביץ', גל אראל, בן תורג'מן, לוטם זינו (קובי דג'אני, 46), דויד הובר, סיראז' נאסר (ניקולאס פלצ'וק, 58), תומר סוויסה (אליניב ברדה, 68), דובב גבאי, גליינור פלט.

עירוני קרית שמונה: גיא חיימוב, עודד אלקיים, קאסיו פרננדס, שיר צדק, מתן אוחיון, רועי קהת (מינדאוגס פאנקה, 76), חן דילמוני, אדריאן רוצ'ט, אחמד עאבד, דויד מנגה (עדן שמיר, 88), רוג'רס קולה (יואל צחנוביץ', 76).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully