וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: הפועל תל אביב הביסה את בני סכנין 0:3

מערכת וואלה! ספורט

12.4.2014 / 19:06

האדומים ללא הפסד בפלייאוף העליון ושמרו על החלום להגיע לאירופה משערים של זגורי (64, 71) ודמארי (פנדל, 81). אבו סלאח הורחק

one

הפועל תל אביב לא עוצרת. אחרי הביסה את מכבי חיפה ורשמה תוצאות תיקו מול שתי המוליכות, מכבי תל אביב והפועל באר שבע, קבוצתו של רן בן שמעון המשיכה הערב (שבת) במומנטום החיובי כשהביסה את בני סכנין בבלומפילד בתוצאה 0:3. צמד של ישראל זגורי (64, 71) ושער של עומר דמארי בפנדל (81) העניקו להפועל תל אביב את הניצחון. עלא אבו סלאח הורחק בכרטיס אדום לאחר שהכשיל את יגאל אנטבי ברחבה וגרם לפנדל אותו כבש דמארי. היה זה שערו ה-23 של דמארי העונה והוא מוביל בטבלת מלך השערים. האדומים חולמים על מקום באירופה, והניצחון הזה הוא עוד צעד עבורם בדרך אל היעד. הפועל תל אביב אמנם רחוקה שבע נקודות מעירוני קרית שמונה, אותה יהיה קשה להם מאוד להדביק, אבל המקום הרביעי יעניק מקום באירופה אם באר שבע או קרית שמונה יזכו בגביע.

שחקני הפועל תל אביב חוגגים. מגד גוזני
לא עוצרים בפלייאוף. שחקני הפועל תל אביב/מגד גוזני

סכנין לחצה בפתיחה, ושוערה השלישי אחמד שבל נפגע בדקה ה-7 לאחר שחברו לקבוצה מארק פרננדס מנע מיגאל אנטבי להגיע לכדור בתיבת החמש ופגע בו. סכנין הסתגרה בהמשך ואפשרה להפועל תל אביב לשלוט בכדור אך לאיים על שערה. שתי הקבוצות הציגו משחק לא מדויק ושני השוערים נותרו חסרי תעסוקה. הפועל תל אביב התעוררה לקראת סיום המחצית הראשונה, וראתה את עומר דמארי מחמיץ מול אחמד שבל, שהדף היטב, והותיר את האדומים מתוסכלים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
שחקן הפועל תל אביב ישראל זגורי. מגד גוזני
הפך את המחצית השנייה של הפועל תל אביב לחגיגה. זגורי/מגד גוזני

רן בן שמעון הכניס את סלים טועמה בתחילת המחצית השנייה כדי להכניס תנופה בהתקפת הפועל תל אביב. האדומים שלטו בכדור, אבל יכולתו הטובה של אחמד שבל מנעה מהם לכבוש. עד הדקה ה-64, אז ליאור לוי הרים כדור מצד ימין, ישראל זגורי נגח פנימה וקבע 0:1 לאדומים, שחגגו את שערם הראשון העונה נגד סכנין. מרקו בלבול הגיב בחילוף כפול בדקה ה-70, אבל דקה אחר כך זגורי השלים צמד והעלה את הפועל תל אביב ל-0:2 מבישול של ורמוט. המשחק הפך אגרסיבי מצד שחקני שתי הקבוצות, ובדקה ה-80 הכשיל אבו סלאח את אנטבי ברחבת סכנין. שמואלביץ' הרחיק את אבו סלאח בכרטיס אדום, הורה על הנקוה הלבנה ועומר דמארי כבש וקבע 0:3 להפועל תל אביב.

לדף המשחק בוואלה! ספורט

שי אבוטבול, גילי ורמוט שחקני הפועל תל אביב שומרים על כריסטיאן הידאלגו. מגד גוזני
סכנין לא ממש הגיעה לבלומפילד. הידאלגו מול ורמוט ואבוטבול/מגד גוזני

מחצית 1

דקה 1: השופט איתן שמואלביץ הוציא את ההתמודדות לדרך.

דקה 7: ורמוט הרים כדור מצד ימין אל תיבת החמש, יגאל אנטבי גלש לכדור, פרננדס מנע ממנו גישה לכדור אבל פגע בשוער השלישי של סכנין אחמד שבל, שנפגע. שבל טופל על הדשא, ולאחר כשלוש דקות חודש המשחק.

דקה 35: ורמוט הכניס כדור עומק נפלא לדמארי, שעבר את פאס ונותר חופשי מול שבל, אבל שוער סכנין הדף את הבעיטה והותיר את הפועל תל אביב וחלוצה מאוכזבים.

* סכנין היא הקבוצה היחידה שהפועל תל אביב לא הבקיעה נגדה העונה. הפעם זה יקרה?

דקה 39: כדור חופשי לסכנין נבעט על ידי פאס אל בן דיין, שבעט מזווית קשה אך הכדור פגע באחד משחקני הפועל תל אביב ויצא לקרן.

דקה 42: אבוטבול הרים כדור משמאל, אוראל דגני נותר לא מכוסה ברחבת סכנין אך נגח החוצה.

דקה 45: לוקאס סאשה קיבל כדור על סף רחבת סכנין ושלח את הכדור מעל לשער של שבל.

קשר הפועל תל אביב ישראל זגורי נוגח לשער סכנין. מגד גוזני
שם את הראש בזמן הנכון. זגורי כובש את הראשון שלו/מגד גוזני

מחצית 2

דקה 56: מתפרצת יפה של הפועל תל אביב הסתיימה בבעיטה של ליאור לוי מזווית קשה בתוך תיבת החמש, אבל אחמד שבל היה במקום והדף לקרן.

דקה 57: אחוזי ההחזקה בכדור - הפועל תל אביב 64%, בני סכנין 36%

דקה 64: גול! ליאור לוי הרים כדור מצד ימין, ישראל זגורי נגח פנימה וקבע 0:1 להפועל תל אביב. זהו השער הראשון שכבשו האדומים העונה נגד סכנין.

דקה 70: מוחמד כליבאת פרץ מצד ימין ומסר למוחמד גדיר שנשמר על ידי דגני, הסתובב ובעט ממרכז הרחבה אך פספס את מסגרת שערו של דני עמוס.

דקה 71: גול! ישראל זגורי חגג צמד והעלה את הפועל תל אביב ל-0:2 לאחר שורמוט חמק מעוסמאן, מסר רוחב, והקשר כבש מקרוב.

דקה 81: גול! אנטבי פרץ לרחבת סכנין, והוכשל מאחור על ידי אבו סלאח. דמארי דייק מהנקודה הלבנה וקבע 0:3 גדול להפועל תל אביב.

דקה 90: פטר אורלנדיץ' נותר חופשי בתוך הרחבה של סכנין אך בעט שטוח החוצה.

שחקני הפועל תל אביב מברכים את עומר דמארי (מרכז). מגד גוזני
ה-23 שלו העונה. דמארי חוגג עם חבריו/מגד גוזני

הרכבים

הפועל תל אביב: דני עמוס, ליאור לוי, אוראל דגני, ברנקו איליץ', יגאל אנטבי, בריאן חרסיסיץ', שי אבוטבול (בסארט עבדורחימי, 72), לוקאס סאשה (סלים טועמה, 46), גילי ורמוט, ישראל זגורי, עומר דמארי (פטר אורלנדיץ', 82).

בני סכנין: אחמד שבל, עלי עוסמאן, אברהם פאס, עלא אבו סלאח, דדי בן דיין (מוחמד זבידאת, 46), חאלד חלאיילה, באסם גנאים (פיראס מוגרבי, 70), מארק פרננדס, כריסטיאן הידאלגו (חורחה אלונסו, 70), מוחמד כליבאת, מוחמד גדיר.

כיתוב: שחקן בני סכנין עלא אבו סלאח מורחק על ידי השופט איתן שמואלביץ. מגד גוזני
השאיר את סכנין בעשרה שחקנים. אבו סלאח מורחק/מגד גוזני
אוהדי הפועל תל אביב. מגד גוזני
אוהבים את מה שהם רואים/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully