וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: קרית שמונה ומכבי תל אביב נפרדו ב-2:2

מערכת וואלה! ספורט

7.4.2014 / 22:39

ערן זהבי העניק פעמיים את היתרון לצהובים (62 ו-80), אך רוצ'ט (65) ועמאשה (84, טעות קשה בהגנה) הצליחו להשוות. הפער בפסגה עומד כרגע על 8 נק'

one

האצטדיון בקרית שמונה שוב לא האיר פנים למכבי תל אביב. בפעם הקודמת ספגה שם האלופה את הפסדה האחרון העונה (3:1) ואילו הערב (שני) איבדה פעמיים את היתרון וסיימה ב-2:2 דרמטי מול עירוני קרית שמונה. ערן זהבי שוב הוכיח איזה ווינר גדול הוא עם צמד במחצית השנייה (62 ו-80), אבל המארחת גילתה אופי וחזרה הודות לשערים של אדריאן רוצ'ט (65) והמחליף ויאם עמאשה (84). למרות ששמטה ניצחון, מכבי תל אביב יכולה בסך הכול להיות מרוצה, כשהסטטוס-קוו נשמר והיא עם שמונה נקודות יתרון בפסגה על פני הפועל באר שבע (71 לעומת 63) כשלסיום העונה נותרו עוד שבעה מחזורים. גם קרית שמונה עם פער מבטיח של שבע נקודות בקרב על המקום השלישי.

שחקני מכבי תל אביב ערן זהבי, טל בן חיים חוגגים. קובי אליהו
הווינר התעורר, אבל הפעם לא ניצח. ערן זהבי חוגג עם טל בן חיים/קובי אליהו

גיבור משחק העונה בשבוע שעבר, ברק בדש, זכה לקרדיט בהרכב על חשבון ראדה פריצה שחזר מהרחקה, אך הפרחים שקיבל מאנשי קרית שמונה כנראה פגעו בריכוז שלו. הוא היה המחמיצן הראשי במחצית הראשונה החלשה ובתחילת המחצית השנייה, כשגיא חיימוב דאג לשמור את קרית שמונה ללא שער חובה. הרצף של חיימוב בבית החזיק מעמד 504 דקות, עד שזהבי סובב כדור חופשי נפלא פנימה בדקה ה-62. רוצ'ט הגיב בחלוף שלוש דקות עם סיומת נהדרת אחרי כדור רוחב של עודד אלקיים וגרם ללחץ אצל פאולו סוזה, שהקפיץ מהספסל את פריצה. השבדי לא ממש תרם, אבל למכבי תל אביב יש את זהבי שתמיד שם כדי להרגיע.

כוכב הקבוצה שלח כדור לחיבורים בדקה ה-80 והעלה את מאזנו העונה ל-20 שערי ליגה. זה נראה אז כמו שער הניצחון - עוד שער ניצחון של זהבי - אבל ארבע דקות לאחר מכן עוד אקס של קרית שמונה נזכר לסייע לקבוצתו לשעבר. היה זה איתן טיבי, שהחזיר כדור רע לעבר חואן פאבלו וראה את עמאשה מוצא את הרשת מזווית קשה וקובע חלוקת נקודות. קרית שמונה שוב לא מפסידה לאלופה בבית ומראה שהיא קבוצה טובה מאוד, רק יכולה לחוש אכזבה מהצהוב החמישי של קאסיו פרננדס, שיחמיץ את חצי גמר גביע המדינה. מכבי תל אביב נותרה ללא הפסד ליגה מאז הביקור הקודם בקרית שמונה.

לדף המשחק

דן איינבינדר הפך למנוע החדש של מכבי תל אביב

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
שחקני עירוני קרית שמונה חוגגים עם ויאם עמאשה (משמאל). קובי אליהו
הצליחו לחזור במהירות פעמיים. שחקני קרית שמונה חוגגים עם ויאם עמאשה, משמאל/קובי אליהו

מהלך המשחק

* עוד לפני שריקת הפתיחה, בדש קיבל פרחים מאנשי קרית שמונה, בה שיחק 66 משחקים, כבש 17 שערים וכמובן היה שותף לאליפות ההיסטורית. גם איינבינדר זכה לפרחים בטקס.

דקה 1: השופט זיו אדלר הוציא לדרך את המשחק בקרית שמונה. כ-4,000 צופים נמצאים באצטדיון, מתוכם כ-2,000 של קרית שמונה, שמארחת גם כ-20 יתומים ואלמנות של חטיבת הצנחנים של צה"ל.

* אוהד קרית שמונה התעלף ביציע המזרחי כתוצאה מהתקף אפילפסיה. הבחור טופל וכעת הוא צופה במשחק ממקומו ביציע.

דקה 7: נגיעת יד של טיבי זיכתה את קרית שמונה בכדור חופשי. מנגה בעט מעל המשקוף.

דקה 22: סוף כל סוף גם מכבי תל אביב הגיעה למשחק. בן חיים ניצל טעות של קאסיו ונותר חופשי מול חיימוב קרוב לקו בצד שמאל, אך מסר רע לבדש החופשי שפספס.

דקה 29: איינבינדר הכניס כדור עומק גדול לבדש, שבמקום למסור למיכה התמהמה מול חיימוב, ניסה לעבור אותו ונעצר. החמצה גדולה.

דקה 41: מנגה השתחרר מלחץ של שלושה שחקנים והצליח למסור לעאבד, שמקצה הרחבה בעט לשמיים.

ברק בדש שחקן מכבי תל אביב מחמיץ מול גיא חיימוב שוער עירוני קרית שמונה. קובי אליהו
ניצח בכל המאבקים מול בדש. גיא חיימוב/קובי אליהו

דקה 46: חילוף ראשון בקרית שמונה: קהת חזר מפציעה מול האקסית והחליף את פאנקה.

דקה 51: איום ראשון לעבר המסגרת, מכיוונה של קרית שמונה. מנגה ניסה לבעוט ויצא לו מעין הגבהה, שהגיעה לראש של קולה שנגח וסחט הדיפה טובה מחואן פאבלו.

דקה 52: מן העבר השני, בדש נשלח על ידי מיכה לאחד על אחד מול חיימוב, גלש בניסיון להגיע לכדור ופגע בשוער. זה עלה לו בכרטיס צהוב.

דקה 54: כדור חופשי של מכבי תל אביב הגיע לבן הרוש, שהשתחרר יפה מהשמירה ותחת הלחץ בעט כדור אדיר, אך חיימוב הדף מצוין לקרן.

דקה 59: מיכה יישר כדור רוחב לבדש שבעט חזק לעבר גופו של צדק. מכבי תל אביב דרשה פנדל בעקבות נגיעת יד, אדלר הורה בצדק להמשיך.

דקה 61: פריצה מסחררת של אלברמן הסתיימה בעבירה של קאסיו על סף הרחבה. הבלם הברזילאי של קרית שמונה ספג צהוב שיגרום לו להחמיץ את חצי גמר הגביע מול הפועל באר שבע.

דקה 62: גול! לא רק צהוב, אלא גם שער חובה. זהבי ניגש לכדור החופשי וסובב באומנות מ-18 מטרים, מעל החומה ולרשת של חיימוב. ה-19 של זהבי העונה, 0:1 למכבי תל אביב.

* זה המשחק החמישי ברציפות בו ערן זהבי כובש מול קרית שמונה.

* על פי "דריבליסט", קרית שמונה ספגה בבית אחרי 504 דקות ללא שער חובה.

דקה 65: גול! שוויון מהיר של קרית שמונה. מנגה הכניס כדור עומק למגן אלקיים, שמצד ימין העביר כדור רוחב. הכדור פגע בגרסיה והגיע לרוצ'ט, שמ-10 מטרים בעט באלגנטיות פנימה וחגג שער בכורה העונה. 1:1.

דקה 73: מנגה נשלח בצד ימין, חואן פאבלו יצא אליו וראה את החלוץ מצליח לשגר כדור חלש לעבר השער, אך גרסיה היה עירני והגיע בזמן כדי להרחיק.

דקה 79: בן חיים בעט כדור חד מזווית אלכסונית בצד שמאל, חיימוב שוב הגיב מצוין והדף.

דקה 80: גול! הפעם גם חיימוב לא הושיע מול הווינר הגדול של הכדורגל הישראלי כיום. ייני הריץ בצד ימין את מיכה שהעביר רוחב לעבר זהבי, שבלי לעצור ירה לחיבורים. צמד לזהבי שהגיע ל-20 שערי ליגה העונה. 1:2 למכבי תל אביב.

דקה 84: גול! איזו טעות בהגנת מכבי תל אביב. טיבי החזיר כדור נורא לחואן פאבלו שלא הגיע, עמאשה חטף ומזווית קשה בעט לקורה ופנימה. טיבי הספיק להגיע אל הקו, אך לא הושיע. 2:2 גדול של קרית שמונה.

קאסיו פרננדס שחקן עירוני קרית שמונה לפני ערן זהבי שחקן מכבי תל אביב. קובי אליהו
ספג צהוב שיגרום לו להחמיץ את חצי גמר הגביע. קאסיו פרננדס לפני ערן זהבי/קובי אליהו

הרכבים

עירוני קרית שמונה: גיא חיימוב, עודד אלקיים, קאסיו פרננדס, שיר צדק (חן דילמוני, 65), מתן אוחיון, וובה בראון, מינדאוגס פאנקה (רועי קהת, 46), אדריאן רוצ'ט, אחמד עאבד, דויד מנגה, רוג'רס קולה (ויאם עמאשה, 73).

מכבי תל אביב: חואן פאבלו, שרן ייני, קרלוס גרסיה, איתן טיבי, עומרי בן הרוש, גל אלברמן, דן איינבינדר (דור ז'אן, 87), ערן זהבי, דור מיכה, טל בן חיים (ניקולה מיטרוביץ', 83), ברק בדש (ראדה פריצה, 67).

ברק בכר מאמן עירוני קרית שמונה עם פאולו סוזה מאמן מכבי תל אביב. קובי אליהו
פרגון הדדי. פאולו סוזה עם ברק בכר/קובי אליהו
איזי שרצקי בעלים עירוני קרית שמונה עם דן איינבינדר מכבי תל אביב בטקס. קובי אליהו
לא שכחו את השחקנים שעברו במועדון. איזי שרצקי מעניק פרחים לדן איינבינדר וברק בדש/קובי אליהו
ברק בדש שחקן מכבי תל אביב מול גיא חיימוב שוער עירוני קרית שמונה. קובי אליהו
גם פגיעה אחת מיותרת. ברק בדש מול גיא חיימוב/קובי אליהו
שחקן מכבי תל אביב ברק בדש מול שחקן עירוני קרית שמונה שיר צדק. קובי אליהו
ובעקבותיה מהומה קטנה. שיר צדק מול ברק בדש/קובי אליהו
שוער עירוני קרית שמונה גיא חיימוב. קובי אליהו
נכנע לכדור החופשי של זהבי. גיא חיימוב/קובי אליהו
ראדה פריצה שחקן מכבי תל אביב. קובי אליהו
לא תרם. ראדה פריצה/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully