וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שייט: מעין דוידוביץ' זכתה במדליית הארד באליפות העולם

הישג מצוין לגולשת הישראלית בדגם ה-RS:X בתחרות שנערכה בסנטאנדר, ספרד. דוידוביץ' פספסה את הכסף בשיוט המדליות, לאחר שסיימה שביעית ונעקפה ברגע האחרון בדירוג הכללי על ידי הספרדיה מרינה אלבאו. זו מדליית ארד שנייה ברציפות לדוידוביץ' באליפות העולם בגלשני רוח

מעין דוידוביץ' גולשת ישראלית. PABLO LANZA,
הישג מצוין. דוידוביץ'/PABLO LANZA

מעיין דוידוביץ', הגולשת הישראלית בדגם RS:X, זכתה היום (שישי) במדליית הארד באליפות העולם בשייט הנערכת בסנטאנדר, ספרד. דוידוביץ' הגיעה לשיוט המדליות, בו מתחרות רק עשר הראשונות בתחרות, כשהיא במקום השני ועם מדליה כמעט מובטחת. לצערה, היא לא הצליחה לשמור על הסגנות, לאחר שסיימה שביעית את השיוט האחרון, בו יש ניקוד שלילי כפול לכל גולשת. הספרדיה מרינה אלבאו, שסיימה את השיוט המכריע במקום השישי, סיימה את התחרות עם 67 נקודות, בדיוק כמו דוידוביץ', אולם היא ניצחה את הגולשת מישראל בשובר השוויון.

הסינית ג'יאהוי וו כמעט הצליחה לבצע עקיפה של הרגע האחרון וסיימה במקום השני בשיוט המדליות, מה שהביא אותה ל-71 נקודות שליליות. אם דוידוביץ' הייתה מגיעה עשירית, היא הייתה מאבדת את המדליה, אולם כאמור, הישראלית הצליחה לפחות לשמור על המקום על הפודיום. מי שזכתה בתחרות, בקלילות מרשימה ועם 27 נקודות שליליות בלבד לאחר שניצחה גם בשיוט המדליות, היא הצרפתייה שרלין פיקון.

דוידוביץ' אמרה בסיום שיוט המדליות: "אני מאוכזבת מההפסד של המקום השני, אבל אחרי עונה לא פשוטה, עם הרבה שינויים, אני שמחה מאוד שהצלחתי לחזור לכושר טוב ולשחזר את ההישג מאליפות העולם הקודמת. שיתוף הפעולה עם המאמן יוגב יוסף עובד מצויין וכמובן התכנון מופנה לריו 2016".

גילי אמיר, יו"ר איגוד השייט, אמר: "אני מלא הערכה על ההישג של מעין, אחרי שנה מאוד קשה. מעיי הוכיחה שבעבודה קשה ניתן להגיע להישגים. לשחזר הישג זו משימה קשה יותר מאשר לזכות בפעם הראשונה. אני מקווה שבאליפות העולם הבאה מעין תזכה בזהב. ברכות למאמן הטרי יוגב יוסף, שפתח את ההכנות לריו ברגל ימין. יחד עם זאת אני משוכנע שנבחרת ישראל לבוגרים בדגמים הנוספים שלנו בדרך הנכונה וזה רק עניין של זמן".

על זכייתה במדליית ארד תקבל דוידוביץ' מענק מיוחד של 50 אלף ש"ח מהקרן המשותפת לוועד האולימפי בישראל, מנהל הספורט והמועצה להסדר ההימורים בספורט. מאמנה יוסף יוגב יקבל מחצית מהסכום.

הישג השיא של דוידוביץ' בת ה-26 עד היום היה זכייה במדליית הארד באליפות העולם ב-2013, שנערכה בברזיל, ושנה קודם לכן קטפה את מדליית הכסף באליפות אירופה, שנערכה בפורטוגל. פחות משנתיים לפני פתיחת אולימפיאדת ריו, היא שוב אותתה שמדובר באחת התקוות העיקריות של המשלחת הישראלית לזכייה במדליה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully