וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות העולם: מעין דוידוביץ' מתקרבת למדליה

18.9.2014 / 16:04

דוידוביץ' תגיע לשיוט המדליות מהמקום השני כשהיא מקדימה ב-12 נקודות את המדורגת רביעית. משיח סיים תחרות מאכזבת במקום ה-11

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בדרך להישג חייה? דוידוביץ'/מערכת וואלה!, צילום מסך

אליפות העולם בשייט אמנם לא נפתחה בצורה חיובית עבור הגולשים והשייטים הישראלים, אבל מי שעשתה התקדמות משמעותית בימים האחרונים לעבר מדליה והוסיפה לעצמה עוד הרבה מאוד ביטחון היא מעין דוידוביץ', שסיימה היום (חמישי) 11 שיוטים כשהיא מדורגת במקום השני. העובדה שיש לה 12 נקודות שליליות פחות מהמדורגת רביעית רק מחזקת את האפשרות שהישראלית תסיים עם מקום על הפודיום.

דוידוביץ' סיימה היום את שלושת השיוטים שלה במקומות הראשון, השמיני והחמישי, מה שמציב אותה עם 53 נקודות שליליות במקום השני אחרי שארלין פיקון הצרפתייה. במקום השלישי ניצבת הספרדייה מרינה אלבאו. שיוט המדליות יערך מחר. הדר הלר סיימה את התחרות במקום ה-25 אחרי שלושה שיוטים שבהם היא הגיעה 27, 27 ו-25.

אצל הגברים נרשמה אכזבה מכך שנמרוד משיח לא הצליח להשתחל לשיוט המדליות, ואחרי פתיחה רעה של התחרות, הוא מסיים אותה במקום ה-11 במרחק ארבע נקודות מה"מדל רייס". משיח סיים את שלושת השיוטים האחרונים בצורה אופטימית עם מקומות 3, 7 ו-3. אמיר גלילי הגיע למקום ה-46 בתחרות (מקבץ של 44, 43, 45).

במהלך התחרות הבטיחו דוידוביץ' ומשיח את הקריטריון הבינלאומי לריו, שמשמעותו מקום אחד לכל נבחרת באולימפיאדה, אך כעת הם יצטרכו להיאבק עליו בזירה המקומית, משיח מול שחר צוברי ודוידוביץ' מול לי קורזיץ.

שייטת הלייזר רדיאל אורן יעקב סיימה את אליפות העולם במקום ה-24 בכללי ותפסה את המקום ה-20 בין המדינות. יעקב היתיה קרובה מאד להשיג את הקריטריון הבינלאומי לריו והייתה רחוקה מקום אחד בלבד מה"קווטה" הבינלאומית (השתלבות בין 19 המדינות הראשונות).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully