וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אימון פילאטיס טרנס אטלנטי: זה אפשרי

אין לכם כוח לזוז מהבית? רוצים להזיז את הגוף מבלי לצאת? אימונים אישיים בשלט רחוק, המתבצעים אונליין, יפתרו את הבעיה

אילוסטרציה. ShutterStock
צילום אילוסטרציה: ShutterStock/ShutterStock

מה יותר טוב מאימון פילאטיס? אימון פילאטיס עם מאמן אישי. ומה יותר טוב מזה? מאמן אישי בשלט רחוק. זה יכול לקרות כשאתם נמצאים בבית, והמאמן האישי שלכם מעביר לכם שיעור בסקייפ. זה יכול להיות כשאתם בחדר כושר במטולה, והמאמן נמצא באילת, אבל זה גם יכול להיות כמו במקרה של דוד לזרוף, חבר בנבחרת הכדורגל של מכללת וירג'יניה, שלא מפסיד אפילו אימון אחד, אפילו שהמאמנת האישית שלו, ויקי דסה, נמצאת בישראל.

לזרוף, בוגר בית הספר לכדורגל של נס טוברוק בנתניה, עבר בהמשך למכבי נתניה והפועל עכו ואחרי הצבא טס להגשים חלום ולשחק כדורגל במכללות בארצות הברית. כשהיה בארץ הכיר את מאמנת הכושר והפילאטיס ויקי דסה, וגם היום, כשהוא מעבר לים, ולמרות שסביבו נמצאים מאמנים טובים בכל התחומים, הוא עדיין לא מוותר על הקשר איתה ועל אימונים אישיים דרך המחשב.

"הופתעתי כשהוא סיפר לי שהאימונים איתי חסרים לו", מספרת דסה, "אחרי הכל הוא בקולג' ויש שם מספיק מאמנים, אבל נשארנו בקשר ואני מדריכה אותו גם מכאן. השעות אמנם לא מקובלות, בגלל הפרשי הזמנים, אבל זה לא משנה לי לעבוד איתו גם בלילה. הסיפוק שלי זה לראות אותו בשיחות הוידאו שלנו מבצע נכון את התנועות".

- איך חשבתם על הרעיון הזה, אימון בוידאו?

"בהתחלה הייתי מעבירה לו תמונות שלי מבצעת את התרגילים, כדי שיבין את השיטות שלי. לאט לאט התקדמנו לאימונים בשיחות וידאו און ליין. היום זה כבר חלק מהשגרה שלנו. פעמים רבות אני מנסה עליו תרגילים חדשים, הרבה לפני שאני עובדת איתם עם המתאמנים שלי שנמצאים מטר ממני. הכל בגלל רמת המקצוענות הגבוהה שלו. אנחנו עובדים על יציבה ושיווי משקל, תנועות שילמדו אותו להתחמק מפציעות, ומעבר לעבודה הנוספת על הפילאטיס והגמישות, הקואורדינציה והזריזות, אני מקפידה גם להעביר לו טיפים לשמירה נכונה על הגוף במזג האוויר הקר בו הוא נמצא כל הזמן, נותנת גם הנחיות של תחזוקת הגוף בפגרה וכמובן משלבת המלצות על תוספי תזונה מתאימים".

- ובכל זאת, מה המגבלות של עבודה כזו, המתנהלת בשלט רחוק?

"הבעיה היא בעיקר המעקב אחר הנשימות. קשה לי לעקוב בוידאו אם הוא נושם נכון כשהוא מבצע את התרגילים ולכן הוא חייב לתרגם לי את הנשימות למילים, וככה יש לנו אימונים מדובבים".

- ומה המסקנה שלך מעבודה כזו בוידאו?

"המסקנה הכי חשובה שלי היא שכאן נגמרים התירוצים של כל אלה שמגיעים הביתה אחרי העבודה, רוצים ללכת לשיעור פילאטיס ואז זה מתמסמס. עכשיו אפשר גם להישאר בבית וגם לקבל אותי און ליין לאימון אישי. זה יפתור הרבה בעיות של היעדר זמן וכוח. העבודה עם לזרוף היא ההוכחה הטובה ביותר בשבילי שזה אפשרי, גם מעבר לים".

- ומי יכול להיות קהל המתאמנים און ליין?

"בעיקרון כל מי שרוצה, אם כי קהל היעד המרכזי שלי הוא ספורטאים, ובעיקר כדורגלנים. אני עובדת גם עם כל מיני ספורטאים אחרים, אתלטים למיניהם, המגבלה היחידה שלי היא כדורסלנים. קשה לי עם הגובה הזה".


ויקי דסה היא מאמנת כדורגל ופילאטיס שיקומי

http://www.victoriadassa.com/

  • עוד באותו נושא:
  • פילאטיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully