וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החור של קשטן, האנרגיה של לחמן

עדי רובינשטיין

14.9.2003 / 17:27

בסים המשחק של הפועל ת"א בסכנין (1:1), דיבר קשטן על כך ששחקני סכנין היו בטירוף, אבל עם כל הכבוד לעבודה הפסיכולוגית של אייל לחמן ולקהל שתמך מהיציעים, מה שצריך להדאיג את דרור הוא לא הטירוף של רפי כהן ולימה, לו בקיץ אוהדי סכנין קראו שמן, ואתמול הוא שרף יותר שטחים מכל שחקן בהפועל, מה שצריך להדאיג את קשטן זו ההגנה שלו.

איייל בן עמי הוא אולי מחליף ראשון נחמד, אבל הוא בטח לא שחקן הרכב קבוע ובטח ובטח שלא כבלם. נדמה ששיחרורו של אסי דומב הוא השיחרור התמוה ביותר של עגיב והחברים. מילא כל הבררה, סטייל טועמה ואפק ששוחררו, אבל אסי דומב?? ואיפה טל חן לכל הרוחות והשדים, איך הפכנו לקבוצה שהאופציות שלה זה אייל בן עמי או אלון חלפון? מי שהעיף בלם, שלא יתפלא אחר כך שבכל משחק הוא מקבל גול.

על יגאל אנטבי וקלמי סבן עוד יחגגו הרבה שנה. כפי שזה נראה כרגע, רק נס ימנע מהפועל לא לצאת עם שלוש חתיכות בראש מול מכבי חיפה בשבת. לא נשאר אף אחד לסמוך עליו בהגנה של הפועל ת"א, אפילו לא שחקנה המצטיין של נבחרת מלטה, שמעון גרשון, שעוד שני קילו והוא מתחיל להשתין על עיוור.

מיהו ציוני?

הקהל של בני סכנין, שהורכב מרוב ערבי וקומץ יהודי שישב בשער סמוך, אחראי מן הסתם על הנקודה החביבה של קבוצתו. הקיבוצניקים שהגיעו לעודד את סכנין עם חולצות של הנוער העובד (זה עוד קיים?) כשמתחתיהן חולצות של "מיעארי שיווק" - איחוד בני סכנין, ניסו לעודד מדי פעם ואף הצליחו. ילדה בלונדינית עם עיניים כחולות, אולי בת 11, שרה בקולי קולות: "מי שלא קופץ ירוק".

אבל הקהל האמיתי של סכנין היה אתמול בשמיים. בגול שלהם, זה הרגיש כמו שכנראה רק גול ראשון אי פעם בליגה הבכירה יכול להרגיש. אוהדים נפלו על הריצפה, כשאחד מהם נחבט בתוך הגדרות של קרית אליעזר ומאבד את ההכרה. ביציע הביתי נמצאו ימבה עיתונאים עם פנקסים ואפילו שני צוותי צילום שהפכו מיד לאטרקציה המרכזית, כאשר הלהיט באותן רגעים הוא "הפועל תל אביב חיזבאללה". מי אמר שאין פה דו קיום?

כשאוהדי הפועל מסיימים בתפילת הדרך שלהם: "שתהיה שואה למכבי", לוקח לאוהדי סכנין רגע להבין מה זאת הצעקה הזו, ומיד אחר כך הם עונים בבוז קולני. "לא יפה לצעוק ככה שואה" מסביר לי אחד האוהדים של סכנין.

יצאו בזול

לא הפועל תל אביב ולא סכנין יכולות לקבל אינדקציה לגבי המשך העונה אחרי המשחק אתמול. כל קבוצה אחרת הייתה תופרת אתמול את שתיהן. על ההגנה של הפועל כבר דיברנו, לסכנין יש אחלה בלם מקונגו, אבל לבד הוא הספיק בקושי מול קבוצה עם חלוצים שאתמול היו לא לגמרי בפוקוס. מכבי ת"א או מכבי חיפה היו חוגגות אתמול.

כולם מדברים על זה שבזמנו כל מה שהיית צריך זה לבעוט את הכדור לכיוונו של יעקובו והוא היה מכניס. אתמול איזי שלנו, הלא הוא אוגבונה, לא הצליח לעשות את זה. ולא זה לא אומר שהוא לא שחקן, זה פשוט אומר שלפחות כרגע, הוא פשוט בקבוצה הלא נכונה. מישהו בהפועל צריך למסור לו את הכדור כדי שהוא ישים גול. איזה רוסו כזה שישים אותו אחד על אחד מול השוער. במקום זה, קשטן שיחק איתו רחוק מהשער כמו באשדוד בגביע הטוטו, ולא היה אף אחד שישים גול, עד הדירדול של אנטבי. קבוצה קצת יותר מנוסה מסכנין והפועל הייתה יוצאת בלי נקודה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully