וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוואנגז'ו: שחר פאר הייתה על סף ניצחון, אך הודחה

הטניסאית הישראלית נכנעה לאליז קורנה 3:6, 7:5, 6:1. איבנוביץ' גברה על אזרנקה בטוקיו, רדוואנסקה הביסה בסיאול

אנה איבנוביץ', טניסאית סרבית. רויטרס
בסיבוב הבא: ספארובה. איבנוביץ'/רויטרס

שחר פאר הודחה היום (רביעי) בסיבוב השני של טורניר גוואנגז'ו (סך פרסים של 500 אלף דולר) אחרי הפסד 3:6, 7:5, 6:1 לאליז קורנה הצרפתיה. הישראלית ניצחה את המדורגת 22 בעולם ו-2 בטורניר בשלושה מארבעת המפגשים הקודמים ביניהן, אבל הפעם קורנה ידעה לחזור מפיגור 1:0 במערכות ולנצח.

טורניר טוקיו (2.3 מיליון דולר)

אנה איבנוביץ' עלתה לרבע הגמר אחרי ניצחון 3:6, 4:6 על ויקטוריה אזרנקה. הסרבית שמדורגת 3 בטורניר, לא התקשתה בדרך לניצחון על המדורגת ראשונה בעולם לשעבר והיא תפגוש בסיבוב הבא את לוסי ספארובה. הצ'כית ניצחה את בלינדה בנצ'יץ' השוויצרית 6:3, 4:6, 2:6.

עוד בטוקיו: דומניקה ציבולקובה עלתה לרבע הגמר אחרי 6:7, 5:7 על קוקו ואנדוויי האמריקאית. היא תשחק נגד המנצחת במפגש בין אנג'ליק קרבר הגרמנייה לאלינה סביטולינה האוקראינית.

טורניר דרום קוריאה (500 אלף דולר)

אגניישקה רדוואנסקה טיפסה לרבע הגמר אחרי ניצחון קליל 0:6, 0:6 על שאנל סחפרס הדרום אפריקאית. זו הפעם הרביעית בקריירה בה הפולניה (1 בטורניר) משיגה ניצחון חלק והפעם זה לקח לה 49 דקות.

רדוואנסקה תפגוש ברבע הגמר את ורווארה לפצ'נקו האמריקאית (5 בטורניר), שניצחה את האן נה-לה המקומית 5:7, 1:6. הפולניה תנסה להשיג נקמה ספורטיבית באמריקאית, שגברה עליה לפני כמה שבועות בטורניר סטנפורד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully