וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אולימפיאדת הנוער: לינוי אשרם סיימה חמישית בגמר

ישראל סיימה את השתתפותה בנאנג'ינג, ראש המשלחת: "היו מספר ספורטאים שלא הצליחו להגיע למיצוי היכולת שלהם"

המשלחת הישאלית באולימפיאדת הנוער בנאנג'ינג סיימה את השתתפותה עם אכזבה קלה. המתעמלת האומנותית לינוי אשרם סיימה במקום החמישי כשצברה 55.625 נקודות. אשרם סיימה בתרגיל החישוק עם 14.200 נקודות, בתרגיל הכדור השיגה 14.050 נקודות, בתרגיל האלות צברה 13.900 נקודות ובתרגיל הסרט השיגה 13.475 נקודות.

לינוי אשרם מתעמלת אומנותית. באדיבות הוועד האולימפי בישראל,
חתמה את הופעות המשלחת. לינוי אשרם/באדיבות הוועד האולימפי בישראל

אשרם לא הסתירה בסיום התחרות את האכזבה מהמיקום הסופי שלה. אחרי דקות ארוכות ניגש אליה ראש המשלחת דני אורן והודיע כי נבחרה להיות נושאת דגל ישראל בטקס הסיום של המשחקים שייערך ביום חמישי. "הרמה המקצועית של צעירי העולם גבוהה מאוד והתוצאות שהושגו כאן איכותיות ביותר", סיכם אורן. "המדינות המשתתפות מתייחסות למשחקים אלו במלוא הרצינות והמקצועיות. המארחים הסינים ראויים לכל המחמאות על אירגון מופתי, ברמה של משחקים אולימפיים לבוגרים".

בהתייחסו להישגים של הספורטאים הישראלים ציין אורן את השחיין עידו הבר, המתעמל ארטיון דולגופיאט, המתעמלת לינוי אשרם וכן את גל סיני, שעלה לגמר הקפיצה המשולשת, את הקופץ במוט דניס גלודבסקי ואת הטריאתלט עומרי בהט. אורן הוסיף: "היו מספר ספורטאים שלא הצליחו להגיע למיצוי היכולת שלהם. הדבר בא לידי ביטוי בעיקר אצל השחיין מארק חינאווי, שמאמנו האישי מאיר לויה החמיץ ברגע האחרון את המשחקים האולימפיים, והדבר פגע בחניכו. גם השחייניות יעל דניאלי וזוהר שיקלר היו רחוקות מהיכולת האמיתית שלהן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully