וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאור המצב: המתעמלים הזרים לא יגיעו לאליפות ישראל

23.8.2014 / 20:35

בעקבות המצב החליטו מספר מתעמלים, בהם אודה הקרואטי ותומאסון הצרפתי, שלא להגיע לאליפות. יו"ר האיגוד: "גם אנחנו משלמים את המחיר"

המתעמל הישראלי אלכס שטילוב. קובי אליהו
יתחרה מול הכוחות המקומיים. אלכס שטילוב/קובי אליהו

הצרות שפוקדות את הספורט הישראלי לא נפסקות: בשבת הקרובה תתקיים בהדר יוסף אליפות ישראל בהתעמלות מכשירים, אבל כל המתעמלים הזרים שהוזמנו לתחרות החליטו שלא להגיע בשל המצב הביטחוני. אותם מתעמלים היו אמורים להשתתף כחלק מההכנה לאליפות העולם שתתקיים בחודש הבא בסין, אבל בסופו של דבר אלכס שטילוב וחבריו ייאלצו להסתדר בלעדיהם.

בין השמות הבולטים שהוזמנו לתחרות, ואחרי שהביעו הסכמה עקרונית הם נאלצו להודיע כי לא יגיעו נמצאים פיליפ אודה הקרואטי, סיריל תומאסון הצרפתי ו-ואסיליס קאלצ'ירוס היווני.

אופיר פינס. ברני ארדוב
"המצב משפיע על הספורט הישראלי בכל רבדיו". אופיר פינס/ברני ארדוב

יושב ראש איגוד ההתעמלות, אופיר פינס, אמר בנושא: "אנחנו יכולים להבין את ההחלטה של המתעמלים שלא להגיע לישראל במצב הנוכחי. המצב משפיע על הספורט הישראלי בכל רבדיו, וכמובן שגם ענף ההתעמלות משלם מחיר. קיווינו שהמתעמלים הזרים יגיעו כחלק מההכנה של המתעמלים הישראלים לתחרות, אבל נאלץ להסתדר בלעדיהם".

במסגרת התחרות יתמודדו 15 מתעמלים ישראלים בתחרות שתתקיים במעמד שרת התרבות והספורט, לימור לבנת, וראש עיריית תל אביב, רון חולדאי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully