וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קפטן הדייויס של ארגנטינה: "מעריך שויינטרוב לא ישחק"

20.8.2014 / 10:18

מרטין ז'ייט פרסם את הסגל למפגש עם ישראל, שיכלול את מאייר וברלוק: "אין ספק ששינוי מקום המפגש יפגע בישראל"

אמיר ויינטרוב. יוסי ציפקיס
עדיין בספק. אמיר ויינטרוב/יוסי ציפקיס

נבחרת הדייויס של ארגנטינה ממשיכה להיערך למפגש המסקרן בפלייאוף על העלייה לבית העליון ב-12 עד ה-14 בספטמבר, כשאתמול (שלישי) פורסם הסגל הארגנטינאי למפגש. הקפטן מרטין ז'ייט הודיע כי החבורה שתוליך את ארגנטינה תכלול את לאונרדו מאייר (26 בעולם), קרלוס ברלוק (63 בעולם), פדריקו דלבוניס (66 בעולם), חואן מונאקו (100 בעולם) והוראסיו סבאז'וס (112 בעולם). עבור ז'ייט יהיה זה המשחק האחרון כקפטן הנבחרת.

ז'ייט התייחס להעתקת המפגש מישראל לפלורידה, וטען כי השינוי הזה יפגע בישראל: "זה מגרש מהיר. אני מניח שזה יהיה דומה למשטח באליפות ארצות הברית הפתוחה. השחקנים שלנו כבר שיחקו על משטחים מהירים. עבורנו זה יותר טוב לשחק בארצות הברית מכיוון שזו טיסה קצרה יותר. זה שינוי שאנחנו תומכים בו. מבחינה מקצועית, אין שום מדינה שרוצה לוותר על יתרון הביתיות שלה מכיוון שזה חשוב מאוד במשחקי גביע הדייויס. ישראל מפסידה מזה מכיוון שזו לא אווירה מקומית. אין ספק שההחלטה הזו תפגע בישראל, אבל זו החלטה שהייתה צריכה להתקבל".

על יחסי הכוחות לקראת ההתמודדות, אמר ז'ייט: "השחקנים שלנו מגיעים כעת לאליפות ארצות הברית הפתוחה, ואני לא יכול להגיד שאנחנו פייבוריטים בהתמודדות. אני מאמין שיחסי הכוחות מאוזנים". הקפטן גם נשאל האם לדעתו אמיר ויינטרוב, שנמצא בספק למפגש, יוכל לשחק, והשיב על כך: "אני לא חושב שויינטרוב יוכל לשחק במפגש. היריב המרכזי יהיה סלע, שנחשב לשחקן טוב וכזה שיצטרך לסחוב את הנבחרת על כתפיו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully