וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוחם UFC היה אמור לשוב להתחרות, אבל ירה בעצמו

ג'ו ריגס ניקה את נשקו בביתו באריזונה, אבל כדור שנפלט פגע בו ומנע ממנו לבצע קאמבק בספטמבר. למרות זאת, הוא לא צפוי לעמוד לדין פלילי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הקאמבק ייאלץ לחכות. ג'ו ריגס/מערכת וואלה!, צילום מסך

ג'ו ריגס, לוחם UFC שזכה לכינוי דיזל, ספר את הימים עד לחזרה שלו לזירה אחרי שמונה שנים של היעדרות, אבל זה לא יקרה, לפחות לא בזמן הקרוב. ריגס היה מעורב ביום שני האחרון באירוע מוזר ומעט יוצא דופן לאחר שהוא ירה בעצמו בידו ובירכו בזמן שהוא ניקה את נשקו.

"התבשרנו שג'ו ריגס היה מעורב בתאונה מצערת אתמול בלילה", מסרה ה-UFC בהודעה רשמית. "זה קרה בזמן ניקוי אקדחו. האקדח ירה ופצע אותו בידו ובירכו. ריגס הועבר לבית חולים סמוך באריזונה שבו הוא טופל על ידי רופאים. אנו מאחלים לג'ו החלמה מהירה".

אגב, אחד הספורטאים שזכורים כמי שירו בעצמם ושילמו על כך מחיר כבד הוא שחקן ניו יורק ג'יינטס הוא פלקסיקו בורס שנשלח לכלא ב-2009. כמו ריגס, גם בורס ירה בעצמו ברגל באמצעות אקדח שהיה בחגורתו במועדון לילה בניו יורק. בורס ריצה עונש מאסר בפועל של 22 חודשים בשל החוקים המחמירים בשימוש בנשק בניו יורק. אלא שלגבי ריגס, אין לו ממש מה לדאוג שכן שהאירוע התרחש בביתו ובאריזונה אין תקנות דומות ועל כן הוא לא צפוי לעמוד בפני אישומים פליליים.

ריגס אמור היה להתמודד מול פאולו טיאגו ב-13 בספטמבר בברזיליה, וכעת הנהלת ה-UFC מחפשת לו מחליף. הקרב האחרון של ריגס היה ב-2006 שבו הוא הפסיד בנוקאאוט לדייגו סאנצ'ס.

  • עוד באותו נושא:
  • mma

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully