וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסאין בולט: "עוקב אחרי העימות בעזה, לא רוצה להגיב"

האצן המפורסם רק הוסיף: "לא אוהב מלחמות". וגם: רוכב האופניים שכתב "הצילו את עזה" על הכפפות והטורקייה שהקדישה שיא עולם לתושבי הרצועה

האצן הג'מייקני יוסאין בולט. רויטרס
לא מתערב. בולט/רויטרס

יוסאין בולט מתאושש זה תשעה שבועות מניתוח שעבר ברגלו השמאלית ולאחרונה חזר להתאמן לקראת משחקי חבר העמים הבריטי שנערכים בגלזגו בימים אלה. בולט יתחרה בריצת השליחים 4X100, וצפויות לו ארבע ריצות ל-100 מטר בששת השבועות הקרובים.

לאחר נחיתתו בבריטניה, ערך בולט מסיבת עיתונאים ובין היתר נשאל בה מה דעתו על העימות בין ישראל לחמאס במסגרת מבצע "צוק איתן": "שמעתי על זה, אני עוקב אחרי העימות, אבל אני לא באמת יכול להגיב בנושא. אני לא אוהב מלחמות".

בולט אמר שתמך בנבחרת ארגנטינה במונדיאל, וכשנשאל מי השחקן הפייבוריט שלו הוא ענה בקצרה: "מסי". כשנשאל האם הוא עדיין רוצה לשחק במדי מנצ'סטר יונייטד ענה: "כן, זה חלום גדול שלי".

בולט: "אני לא חושב שהזמן הכי מהיר שעשיתי מאחוריי"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כפפות המחאה של אוואנג/מערכת וואלה!, צילום מסך

* עזיזהולנסי אוואנג, רוכב אופניים מלזי מצליח, החליט להביע את מחאתו באותה תחרות בגלזגו. לאחר שחצה את קו הגמר בתחרות הספרינט הוא הניח את שתי הידיים על פניו והראה את הכפפות שלו, עליהן נכתב "הצילו את עזה" באנגלית. ועדת התחרות בחנה את האירוע ולבסוף הודיעה כי לא תשעה את הרוכב, למרות שעירב בין פוליטיקה לספורט. הוא ספג אזהרה חמורה והוראה שלא לשים שוב את הכפפות הללו.

אוואנג טען שמדובר במסר הומניטרי וכתב בדף הפייסבוק שלו: "אני מתנצל בפני מי שפירש לא נכון את המסר שלי. ממתי הבעת דעות הומניטריות נחשבות לפוליטיקה? אם מישהו חושב שאני עושה משהו רע, אני מצטער. תודה לכולם על התמיכה".

* סהיקה ארוקמן שברה אאת שיא העולם בצלילה לעומק (יש דבר כזה), כאשר צללה לעומק של 91 מטרים. את השיא היא הקדישה לאנשי עזה: "תנו לעזה לנשום", כתבה ארוקמן על שלט אותו חשפה לאחר צאתה מהמים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully