וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכירו את שחקנית הכדורעף היפהפייה שכובשת את העולם

סאבינה אלטינבקובה בת ה-17 מקזחסטן זוכה לחשיפה ענקית ועשרות אלפי מעריצים חדשים בזכות היופי עוצר הנשימה שלה. בנבחרת מאוד לא מרוצים מכך. צפו בסרטון שלה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
20 אלף עוקבים בטוויטר, יותר מ-200 אלף באינסטגרם. אלטינבקובה/מערכת וואלה!, צילום מסך

נבחרת הכדורעף של קזחסטן סיימה לפני שלושה ימים את הופעותיה באליפות אסיה עד גיל 19 לנשים במקום השביעי. על הפרקט הקזחיות אולי הפסידו, אבל מחוץ למגרש הן ניצחו בענק. טוב, אולי רק אחת מהן.

הכירו את סאבינה אלטינבקובה, הילדה היפהפייה שמשגעת את אסיה ויצרה סערה אמיתית.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מפנקת את העוקבים בתמונות אישיות/מערכת וואלה!, צילום מסך

אלטינבקובה נולדה בחמישי בנובמבר 1996, כך שבקרוב ימלאו לה 18. היא מתנשאת לגובה 1.82 מטר והיופי עוצר הנשימה שלה הפך אותה לסנסצייה עולמית, כזו שזכתה לכתבות ואזכורים בכל עיתון נחשב ברחבי אירופה וגרמה אפילו לעיתונות הקזחית לסקר את הטורניר הנידח בהרבה יותר מכמה שורות: "האוהדים פשוט בוהים בה במהלך המשחקים", נכתב בעיתון וסטי, היוצא לאור בקזחסטן, "הם בכלל לא מרוכזים במה שקורה במשחק. רק בה".

אלא שהעיסוק בסאבינה היפה לא ממש מצא חן בעיני חבריה לנבחרת הקזחית. מאמן הנבחרת, נורלן סאדיקוב, אמר: "אי אפשר לעבוד ככה. הקהל מתנהג כאילו יש רק שחקנית אחת בכל האליפות הזו". אלטינבקובה עצמה הודתה: "בהתחלה זה מאוד החמיא לי, אבל זה הופך ליותר מדי. אני רוצה להתרכז בלשחק כדורעף ולהיות מפורסמת מזה ולא מדברים אחרים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גלי הערצה מטורפים באסיה/מערכת וואלה!, צילום מסך

לאלטינבקובה יש כבר כמעט 20 אלף עוקבים בחשבון הטוויטר שלה והיא מפנקת אותם בלא מעט תמונות וסיפורים. בחשבון האינסטגרם יש לה למעלה מ-200 אלף עוקבים. המטרה הגדולה שלה היא הופעה בריו 2016 עם הנבחרת ובינתיים, העולם מגלה שקזחסטן זה לא רק בוראט.

ככה היא נראתה באליפות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • כדורעף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully