וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התעמלות אומנותית: הנבחרת זכתה בארד באליפות אירופה

13.6.2014 / 19:50

שש הבנות של הנבחרת רשמו הישג היסטורי כשסיימו במקום השלישי בתחרות אחרי רוסיה ואיטליה, וגם העפילו לשני גמרים

נבחרת ישראל בהתעמלות אומנותית. עמית שיסל,
מה תגידו על ההישג הזה? נבחרת ישראל בהתעמלות אומנותית/עמית שיסל

הישג מצוין לבנות נבחרת ההתעמלות האומנותית: הבנות יובל פילו, אלונה קושבצקי, קטיה לוין, קרינה ליחבר, אידה מרין וליהי שוחטוביץ' זכו במדליית הארד באליפות אירופה שמתקיימת באזרבייג'אן. הבנות סיימו במקום השלישי בתחרות הקרב רב וזכו במדליה היסטורית אחרי שזכו לציון 34.383.

מי שזכתה במדליית הזהב היא רוסיה שגברה ביתרון משמעותי על יתר המתחרות בתחרות וסיימה עם 36.566. איטליה סיימה עם מדליית הכסף (34.749). בולגריה, אגב, נשפה בעורפה של הנבחרת הישראלית וסיימה רק במקום הרביעי במרחק של 0.084 נקודות.

נבחרת ישראל בהתעמלות אומנותית. עמית שיסל,
כל אחת תקבל מענק כספי של 10 אלף שקל. הבנות בכחול לבן על הפודיום/עמית שיסל

ישראל קיבלה את הציון 17.333 בתרגיל האלות, שהספיק להן למקום השביעי הכללי וסידר להם מקום בגמר. ההצטיינות של הנבחרת בכחול לבן הגיעה בתרגיל הכדור והסרט שבו הן קיבלו 17.050 שהספיק למקום השלישי הכללי ולגמר נוסף. בזכות הישגן, תזכה כל אחת מהבנות למענק של 10 אלף שקל מהקרן המשותפת לוועד האולימפי בישראל מינהל הספורט ומועצת ההימורים. בנוסף, המאמנות יזכו לסכום של 8,350 שקל כל אחת.

ביום שבת יתקיים הגמר האישי שבו ישתתפו נטע ריבקין ו-ויקטוריה פילנובסקי. בשבת יתקיימו הגמרים של בנות הנבחרת בתרגיל האלות ובתרגיל הכדור והסרט.

הישג מצוין גרפה גם המתעמלת הצעירה לינוי אשרם, שתייצג את ישראל במשחקים האולימפיים לנוער בנאנג'ינג. אשרם העפילה לשני גמרים בקטגוריית הנוער בתחרות שנערכת בבאקו בתרגיל החישוק והכדור. בתרגיל החישוק היא קיבלה את הציון 15.666 וסיימה רביעית, ובתרגיל הכדור היא הגיעה למקום הרביעי עם 15.716. בהמשך התחרות תשלים הישראלית המוכשרת גם את תרגיל הסרט והאלות, ותנסה להתברג בגמרים נוספים ואולי גם תזכה במדליה בקרב רב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully