וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי למעלה משלוש שעות: פאר ברבע גמר טורניר מרקש

הישראלית רשמה מאבק עיקש מול מאייר אחלייטנר האוסטרית (79 בעולם), ניצחה 6:7, 6:4, 6:7 ותעלה לאיזור המקום ה-84

שחר פאר. GettyImages
גילתה הרבה אופי. שחר פאר/GettyImages

שלוש שעות ו-12 דקות: זה הזמן שלקח הערב (רביעי) לשחר פאר להעפיל לרבע גמר טורניר מרקש שנערך במרוקו (פרסים בסך 250 אלף דולר). הישראלית סבלה מעליות וירידות רבות, אבל בסופו של דבר השיגה את הכרטיס לשלב שמונה האחרונות עם ניצחון דחוק על פטרישיה מאייר אחלייטנר האוסטרית (79 בעולם). הניצחון יעלה את פאר לאיזור המקום ה-84 בעולם.

הישראלית שמדורגת 92 בעולם הפגינה יחד עם יריבתה משחק שקול במערכה הראשונה כאשר השתיים השיגו שלוש שבירות כל אחת עד לשובר השוויון שבו פאר ניצחה 4:7. האוסטרית הייתה עדיפה במערכה השנייה, ומתוך שש אפשרויות השבירה שהיו לה, היא ניצלה שלוש מהן בדרך ל-4:6.

במערכה השלישית פאר נשברה במשחקון הראשון ומאייר אחלייטנר ניצלה זאת כדי להשיג 0:2 מהיר. אלא שפאר העלתה את רמת המשחק שלה בשני המשחקונים הבאים והחזירה בשבירה בדרך ל-2:2. מכאן השתיים הלכו למשחק צמוד בארבעת המשחקים הבאים, ופאר שנשברה לאחר מכן החזירה. ב-5:5 פאר שוב נשברה והחזירה בשבירה משלה ל-6:6. בשובר השוויון פאר פתחה עם 0:2, ההמשך היה צמוד יותר, אבל הישראלית דהרה קדימה והשלימה 3:7 וניצחון במשחק כולו.

בשלב רבע הגמר תפגוש פאר את המנצחת במשחק בין הספרדיה גארבין מוגורוזה (42 בעולם, 5 בטורניר) לשוויצרית סטפני פוגל (77 בעולם).

  • עוד באותו נושא:
  • שחר פאר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully