וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספורטאים בעלי צרכים מיוחדים קיבלו מלגות הצטיינות

המלגות הוענקו מטעם קרן מיכאל "מופי" דנציגר לחמישה ספורטאים צעירים של איל"ן וארבעה ספורטאי נוער של מכבי תל אביב

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רגע של אושר. קבלת המלגות/מערכת וואלה!, צילום מסך

שופט בית המשפט העליון יורם דנציגר העניק היום (ראשון), ערב החג השני, מלגות בסך כולל של עשרות אלפי שקלים ותעודות הוקרה לבני נוער ספורטאים מצטיינים, בעלי צרכים מיוחדים מן הקרן על שם אביו - מיכאל (מופי) דנציגר ז"ל. ספורטאי איל"ן, איגוד ישראל לילדים נפגעים, ושחקנים ממחלקת הנוער של מכבי תל אביב נכחו בטקס חגיגי, אשר התקיים במתחם האימונים על שם אבי כהן ז"ל.

האירוע נערך בנוכחות בני משפחות השחקנים, הנהלת איל"ן בראשות היו"ר, ח"כ לשעבר רו"ח אהוד רצאבי, המנכ"ל שמעון צוריאלי ומנהלי מחלקת הנוער של מכבי תל אביב, המנהל המקצועי ניר לוין, מנהל המחלקה אריאל אברם ועו"ד של המועדון מורן מאירי.

בין מקבלי המלגות חמישה ספורטאים צעירים מאיל"ן וארבעה ממחלקת הנוער של מכבי תל אביב.

מקבלי המלגות מאיל"ן: התאומים בני ה-13 מרק מליאר ואריאל מליאר ממועדון הספורט של איל"ן חיפה, דור העתיד של שחייני איל"ן, חברי סגל נבחרת העתודה של ישראל בספורט נכים. שירה אלישיב בת ה-14, מועדון ספיבק -איל"ן רמת גן, שחיינית ושחקנית טניס שולחן בת 14 הסובלת משיתוק מוחין ופגועה בכל גופה כולל הידיים. עידו שקורי בן ה-16, כדורסלן נבחרת הסל גל וכדורסל נכים, נכות ברגל אחת, ושחקן עתודה של מועדון הספורט של איל"ן רמת גן. יהושוע אליזרוב, כבן 17, נכה גפיים תחתונות, שחקן כדורסל סל גל ושחקן עתודה של מועדון הספורט של איל"ן ברמת גן .

מקבלי המלגות ממחלקת הנוער של מכבי תל אביב: ראובן שליו בן ה-10, משחק בקבוצת טרום ב'. שנה ראשונה בקבוצות הליגה של המועדון. מגיל 6 משחק בבית הספר של המועדון. אושר חזן בן ה-12, משחק בקבוצת ילדים ג' של המועדון. שנה שלישית במועדון. נתנאל פרץ בן 15, שחקן קבוצת נערים ג'. שנה שלישית במועדון. ניתאי בלייש בן 8, משחק בקבוצת טרום ג' של המועדון. שנה ראשונה במועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully