וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת היהלום: מקום שלישי לאנה קנייזבה בשטוקהולם

הישראלית שסיימה שישית באליפות העולם איכזבה עם תוצאה בינונית של 13.95 מ', אבל זה הספיק לה עבור המקום השלישי

כשבוע לאחר שסיימה במקום השישי באליפות העולם בקפיצה משולשת, זכתה הערב (חמישי) אנה קנייזבה בארד בתחרות ליגת היהלום בשטוקהולם. הישראלית הצליחה לרשום רק קפיצה אחת חוקית כשקבעה 13.95 מטרים בקפיצה השנייה שלה, ופסלה את כל השאר. למרות הפסילות, התוצאה, הנמוכה ב-38 סנטימטרים מזו שרשמה באליפות העולם, הספיקה לה בשביל המקום השלישי, כשקת'רין איברגוון מסיימת ראשונה עם 14.61 מטרים.

קופצת המשולשת הישראלית אנה קנייזבה. Cameron Spencer, GettyImages
לא תוצאה מרשימה, אבל זה הספיק. קנייזבה/GettyImages, Cameron Spencer

400 מטר, גברים

לשון מריט לא קיבל כמעט שום קרב, ואת חמישים המטרים האחרונים עשה בריצה קלה. מריט סיים במקום הראשון עם זמן של 44.69 שניות, לוגואלין סנטוס מהרפובליקה הדומיניקנית תפס את המקום השני.

קפיצה לרוחק, גברים

אלכסנדר מנקוב הרוסי קבע כבר בקפיצה השלישית שלו את התוצאה שסידרה לו את המקום הראשון, ובקפיצה הרביעית שלו שיפר את התוצאה כשקבע 8.18 מטר. גודפרי מוקואנה הדרום אפריקאי עבר גם הוא את קו שמונת המטרים עם 8.06 מטר.

קפיצה לגובה, נשים

אנה צ'יצ'רובה, שאיכזבה באליפות העולם אל מול הקהל הביתי שדחף אותה, לא הצליחה לתפוס את הזהב גם הפעם, כשהפסידה לבת ארצה, סבטלנה שקולינה. שתי הקופצות עברו גובה של 1.98 מטר, אבל שקולנה סייה ללא פסילות עד לגובה הזה. מריה קוצ'ינה השלימה פודיום רוסי עם המקום השלישי.

100 מטר, נשים

קרון סטוארט הג'מייקנית זכתה בזהב עם 11.24 שניות, אלכסנדריה אנדרסון סיימה שנייה וברברה פייר האמריקאית זכתה בארד.

200 מטר, גברים

סרגיי סמליק האוקראיני עקף את כל המתחרים שלו במטרים האחרונים ממסלול 8, וסיים ראשון עם תוצאה של 20.54 שניות. ג'ייסומה סיידי נדור סיים שני, קרטיס מיטשל האמריקאי מתח שריר במהלך הריצה ונזקק לטיפול רפואי על המסלול.

110 משוכות, גברים

דייויד אוליבר, שמחזיק גם בתוצאת השנה, היה רחוק מהשיא שלו, אבל גם זה הספיק לו עבור המקום הראשון. האמריקאי עצר את השעונים על 13.21 שניות, כשסרגיי שובנקוב תופס את המקום השני.

לשון מריט מנצח בריצת 400 מטר. רויטרס
ללא מאמץ. מריט/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully