וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טור דה פראנס: פיטר סגאן זכה בקטע השביעי

הסלובקי, שמחזיק בחולצה הירוקה, הגדיל את יתרונו לאחר שניצח את הקטע הראשון שלו השנה. אימפאי ממשיך להוביל

רגע לפני שהם מתחילים לטפס בהרים הקשים, רוכבי הטור דה פראנס נהנו היום (שישי) מקטע מישורי יחסית נוסף, שלקח אותם 205.5 קילומטרים, ממונפלייה לעיר האפיסקופלית והיפהפייה אלבי. בסיום הקטע, מי שחגג אחרי הספרינט ההמוני היה פיטר סגאן הסלובקי, שסופסוף ניצח קטע אחרי שסיים כבר שלוש פעמים במקום השני.

בזכות הניצחון של סגאן, שהגיע אחרי ארבע שעות ו-54 דקות, הוא הגדיל את יתרונו במאבק על החולצה הירוקה, השייכת למאיץ הטוב ביותר, חולצה בה החזיק עוד לפני הקטע השביעי של התחרות. לסגאן 224 נקודות. לשני, אנדרה גריפל הגרמני, 130.

פיטר סגאן רוכב סלובקי. AP
סופסוף הוא ראשון. סגאן/AP

החולצה הצהובה נשארה אצל דריל אימפאי הדרום אפריקאי של אוריקה גרין, שקטף אותה אמש. אחריו בדירוג, אדוולד בואסון האגן מקבוצת סקיי וסימון ג'ראנס של אוריקה גרין, אולם מחר צפויים שינויים משמעותיים. את החולצה המנוקדת של המטפס הטוב ביותר לקח היום בלאל קאדרי הצרפתי, שניצל את שני קטעי הטיפוס הקצרים.

מחר ירכבו המתחרים מקאסטר לאקס 3 דומיין, 195 קילומטרים שיסתיימו בשני טיפוסי ענק, הראשון ל-2,001 מטרים (הנקודה הגבוה ביותר בטור השנה) והשני ל-1,375 מטרים, שם, בסיום 7.8 קילומטרים מתישים ברמת שיפוע של 8.6 אחוזים, תמתין להם נקודת הסיום.

אופניים בוואלה! ספורט

  • עוד באותו נושא:
  • פיטר סגאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully