וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: מכבי והפועל ראשון לציון ייפגשו בגמר

שתי הגדולות סיימו ב-0:2 את סדרות חצי הגמר. מימון העניק לאדומים 25:26 על מכבי תל אביב, 29:32 לאלופה על הרצליה

ליגת העל בכדוריד הגיעה לרגעי ההכרעה שלה, וגם העונה יהיה לנו גמר ראשוני. הערב (שני) העפילה הפועל ראשון לציון למעמד הגמר עם ניצחון דרמטי 25:26 על מכבי תל אביב שהשלים 0:2 בסדרה, והיא תפגוש את האלופה מכבי ראשון לציון שתיהנה מיתרון ביתיות וסיימה גם היא ב-0:2 את סדרת חצי הגמר אחרי 29:32 על בני הרצליה. סדרת הגמר (הטוב מחמישה משחקים) תצא לדרך ביום שישי הקרוב. בעונה שעברה, למי ששכח, מכבי ניצחה 2:3 בתום סדרת גמר מותחת ומשובחת.

עידן מימון שחקן הפועל ראשון לציון. יותם רונן
שער אחד במשחק, אבל איזה שער. עידן מימון/יותם רונן

הפועל ראשון לציון - מכבי תל אביב 25:26

אחרי שגנבה את הביתיות עם ניצחון 23:25 בהדר יוסף, הפועל ראשון לציון חזרה לאולמה ולמרות חסרונו של אבישי סמולר הפצוע השלימה את העבודה עם ניצחון דרמטי נוסף על מכבי תל אביב. הפעם המותחן נמשך עד הסוף, כשעידן מימון הוותיק והטוב הכריע את המפגש עם שער ניצחון שש שניות לסיום. שערו היחיד במשחק. השוער בויאן ליוביסיץ' הצטיין בין הקורות (20 עצירות) אצל ראשון לציון, שפיגרה 13:12 במחצית ו-24:25 כשנותרו חמש דקות לסיום. השוער הבוסנו-סרבי נעל את השער, עצר ניסיון של דויד ראשיץ' ומנע ממכבי תל אביב להשיג יתרון נוסף אחרי שבויאן בוטוליה איזן. במהלך האחרון, אחרי פסק זמן של סער פרנקל, הגיע כאמור הכדור לעידן מימון שקבע: הפועל ראשון לציון שוב בגמר.

כבשו להפועל ראשון לציון: טל הרשקוביץ ובויאן בוטוליה 7 כל אחד, יובל גררה וסשה צ'ודונובסקי 4 כל אחד, גיא כהן, יותם טל, שי הרשקוביץ ועידן מימון 1 כל אחד.

כבשו למכבי תל אביב: דויד ראשיץ' 10, עומר דבדה 5, דן נתן וגיל פומרנץ 3 כל אחד, איציק חליפי, תומר שמעוני, אלכס בזברחני ואוריאן ליפץ 1 כל אחד.

עופר לוזון שחקן מכבי ראשון לציון חוגג עם אמיר לנגליב. ברני ארדוב
יניפו עוד תואר? שחקני מכבי ראשון לציון עם הגביע/ברני ארדוב

בני הרצליה - מכבי ראשון לציון 32:29

האלופה שוב כבשה 32 שערים, כמו במשחק הראשון, ולמרות שספגה יותר הפעם (29 לעומת 23 במשחק הקודם) לא נתנה לקאמבק של הרצליה להפוך את המשחק למותח מדי. המארחים צימקו ל-25:24 ונהנו גם משער של השוער גיל יעקב ממגרש שלם, אך שחקניו של אולג בוטנקו עשו את העבודה בסיום ויוכלו להשלים גם הפעם דאבל, אם רק ינצחו בגמר הפלייאוף את היריבה העירונית כפי שעשו בגמר הגביע. אריאל רוזנטל בלט עם 8 שערים, פיליפ מריאן הוסיף 5.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully