וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: הפועל ראשון לציון ניצחה את מכבי תל אביב

האדומים עלו ליתרון 0:1 בחצי גמר הפלייאוף בזכות 23:25 גדול בחוץ. גם האלופה מכבי ראשל"צ ביתרון אחרי 23:32 על הרצליה

סדרות חצי גמר הפלייאוף בליגת העל בכדוריד יצאו הערב (שישי) לדרך וכבר בפתיחה זכינו לדרמה, כאשר הפועל ראשון לציון גברה בחוץ 23:25 על מכבי תל אביב והעבירה אליה את הביתיות. האלופה מכבי ראשון לציון ניצחה בקלות 23:32 את בני הרצליה. המשחק השני ייערך ביום שני.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ניצחון יקר. סמולר/מערכת וואלה!, צילום מסך

מכבי תל אביב - הפועל ראשון לציון 25:23

הניסיון של האדומים בהחלט שיחק תפקיד, למרות שבויאן בוטוליה, השחקן הבכיר שלהם, לא שיחק דקות ארוכות. הקצב בפתיחה היה איטי ואחרי רבע שעה האדומים הובילו 4:5 בלבד, כאשר עד למחצית הם שומרים על היתרון ויורדים לנוח עם 11:13.

ריצה אדירה בפתיחת המחצית השנייה העלתה את ראשון לציון ל-11:18 מבטיח, אולם מכבי לא ויתרה וחזרה למשחק, כאשר ראשיץ' מצמק ל-19:18, 13 דקות לסיום. משם זה כבר היה קרב מוחות, עד שהצהובים איבדו כדור בדקה האחרונה והאורחים השלימו את הניצחון הגדול.

מאמן הפועל ראשון לציון, סער פרנקל: "זה המאני טיים האמיתי, זה היה הניצחון חשוב בשביל הביטחון. השפילו אותנו, דרסו אותנו, אבל נמשיך לשתוק ולעשות את הניצחון על המגרש. ביום שני יש עוד משחק. נעשו דברים, הקבוצה הייתה היום עם שמחת חיים, קבוצה נלחמת, אבל אנחנו צריכים כבר לחשוב על יום שני כדי להיות בגמר הפליאוף".

מאמן מכבי תל אביב, אבי רש: "מצאנו את עצמנו רודפים אחרי הפועל בפתיחת החצי השני. במשחקים האלה מי שמשתלט על המשחק משיג יתרון משמעותי. בסוף חזרנו, אבל זה נגמר כמו שנגמר. עבורנו זה בסך הכל מחצית ראשונה. יש לנו מחצית שנייה במשחק ביום שני ואנחנו נבוא לנצח באשלים".

כבשו למכבי תל אביב: ראשיץ' 5, גיל פומרנץ 4, דן נתן, עומר דבדה ואיציק חליפי 3 כ"א, תומר שמעוני 2, אוריאן ליפץ, טל בלכר, ורנר סטרידום 1 כ"א.

כבשו להפועל ראשון לציון: אבישי סמולר 7, יובל גררה ועוז חממי 5 כ"א, שי הרשקוביץ 3, יותם טל 2, עידן מימון טל הרשקוביץ, גידי שירי 1 כ"א. בויאן ליובסיץ' סיפק 16 עצירות.

איציק חליפי שחקן אס"א תל אביב מול יוליאן סטראט שוער מכבי ראשון לציון. ברני ארדוב
יכולת גבוהה בשער. סטראט/ברני ארדוב

מכבי ראשון לציון - בני הרצליה 23:32

הפתיחה הייתה של האלופה, שהובילה 4:7 בדקה העשירית בזכות יכולת גבוהה של השוער יוליאן סטראט. ההפרש צמח עד לחמישה שערים (10:15), לפני שהאורחים צימקו מעט והגיעו עד למינוס שתיים בלבד (21:19), 20 דקות לסיום. משם הצהובים כבר חזרו לעצמם וברחו בקלות, עד לניצחון הנינוח.

כבשו למכבי ראשון לציון: פיליפ מריאן ופאבל פולאקוביץ' 7 כ"א, אמיר לנגליב, דור גבע, חן בירנבאום ואריאל רוזנטל 3 כ"א, עמיר אהרון, עמית סטלמן, יואב נאמן 2 כ"א.

כבשו להרצליה: מאריו יליניץ' עם 8 שערים, מילוש טיצה 4, תומר טואג 3, דדי פרץ, מאריו סאריץ', ערן אברמוביץ' ותומר וייסלר 2 כ"א.

במשחקי המבחן: הפועל קרית אונו מליגת העל ניצחה את הפועל רמת גן מהלאומית 19:26 (8:13). ביום שלישי ייערך משחק הגומלין ברמת גן. המנצחת בסיכום שני המשחקים תשחק בעונה הבאה בליגה הבכירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully