וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פדרר, מארי וסרינה טיילו לרבע הגמר, ווזניאקי בחוץ

השוויצרי גבר על ראוניץ' ב-3 מערכות, הסקוטי מחץ את סימון 1:6, 3:6, 2:6. האמריקאית הרשימה ב-2:6, 0:6 על קירלינקו

אחרי יום דרמטי נוסף באליפות אוסטרליה, במרכזו עמד כמובן המשחק העצום בין נובאק דג'וקוביץ' לסטניסלאס ואוורינקה, נמשך הבוקר (שני) שלב שמינית הגמר בגרנד סלאם הראשון של השנה. במוקד עמד המפגש בין רוג'ר פדרר למילוש ראוניץ', בו השוויצרי לא התקשה. לפניו אנדי מארי טייל מול ז'יל סימון, ג'ו ווילפריד צונגה גבר על בן ארצו רישאר גאסקה, וצרפתי אחר, ז'רמי שארדי, הפתיע את אנדראס ספי. בנשים, ויקטוריה אזרנקה לא התקשתה מול אלנה וסנינה, סרינה וויליאמס מחצה את מריה קירילנקו, סבטלנה קוזנצובה הפתיעה קרוליין ווזניאקי, וסלואן סטיבנס הדיחה את בויאנה יובאנובסקי.

רוג'ר פדרר, טניסאי שוויצרי. רויטרס
דילג לרבע הגמר אחרי 113 דקות. פדרר/רויטרס

גברים

אחרי שיום שמיניות הגמר הראשון הוליד לנו קרב ענק בין נובאק דג'וקוביץ' לסטניסלס ואוורינקה במשחק שנעל את היום ברוד לייבר ארינה, גם הפעם קיבלנו מפגש מסקרן, אבל בדיעבד לא מותח. רוג'ר פדרר (2) פגש את מילוש ראוניץ' הקנדי הצעיר והמצוין (13) ולעומת דג'וקוביץ' לא נתקל בקשיים ועלה למאזן 0:4 מול ראוניץ'. השוויצרי ניצח 4:6, 6:7, 2:6 בתוך שעה ו-53 דקות והוא בשלב הבא.

ג'ו ווילפריד צונגה (8) כבר מחכה ברבע הגמר אחרי 4:6, 6:3, 3:6, 2:6 מרשים על רישאר גאסקה (10). הדרבי הצרפתי הלך בכיוון של פיינליסט 2008 למרות שאיבד מומנטום במערכה השנייה, והוא כבר שיפר את הישגו במלבורן מאשתקד, אז נעצר בשמינית הגמר.

אנדי מארי (3) נתן הצגה משכנעת בדרך לרבע הגמר עם 3:6, 1:6, 3:6 על ז'יל סימון (14). הצרפתי המותש מהדרבי שלו מול גאל מונפיס החזיק מעמד רק שעה ו-35 דקות מול הסקוטי הנהדר, שירה 12 אייסים ושלט לאורך כל המשחק בדרך למפגש מול צרפתי אחר, ז'רמי שארדי (36 בעולם) שהפתיע את המדורג 21 אנדראס ספי עם 7:5, 3:6, 2:6, 2:6.

ויקטוריה אזרנקה טניסאית בלארוסית עם אלנה וסנינה. AP
שוב בכושר דורסני. אזרנקה עם וסנינה/AP

נשים

ויקטוריה אזרנקה (1), אלופת השנה שעברה, לא ממש הרשימה בסיבוב השלישי ואפילו שמטה מערכה מול ג'יימי המפטון האמריקאית. אבל מול אלנה וסנינה הרוסיה (47) היא חזרה לדרוס ורשמה 1:6, 1:6 מרשים בתוך 57 דקות בדרך לרבע הגמר, שם תחכה לה רוסיה מנוסה אחרת בדמותה של סבטלנה קוזנצובה. ממעמקי המקום ה-75 הפתיעה אלופת ארצות הברית ב-2004 והרולאן גארוס ב-2009 את קרוליין ווזניאקי (10), כשניצחה 2:6, 6:2, 5:7 את הדנית המאכזבת, שהמשיכה להידרדר אחרי שהודחה בחצי הגמר לפני שנתיים וברבע הגמר אשתקד.

סרינה וויליאמס (3) היא אולי הטניסאית המרשימה ביותר במלבורן עד כה, ואחרי ששמטה רק שישה משחקונים בשלושת הסיבובים הראשונים, היא דרסה גם את מריה קירילנקו (14) עם 2:6, 0:6 חלק בתוך 57 דקות. יריבתה הבאה של סרינה תהיה בת ארצה הצעירה סלואן סטיבנס (29), שרשמה הישג שיא בטורנירי גרנד סלאם ועלתה לרבע הגמר חודשיים לפני יום הולדתה ה-20 עם 1:6, 6:3, 5:7 על בויאן יובאנובסקי הסרבית.

קרוליין ווזניאקה טניסאית דנית. AP
עוד שנה, עוד צעד לאחור. ווזניאקי/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully