וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות אוסטרליה: אמיר ויינטרוב ושחר פאר הודחו

המדורג 196 הפסיד בסיבוב השני 6:2, 7:6, 6:4 לקולשרייבר (19). המדורגת 90 נכנעה 6:2, 7:5 לדאטה קרום בת ה-42

אמיר ויינטרוב ושחר פאר סיימו הלילה (בין רביעי לחמישי) את דרכם באליפות אוסטרליה הפתוחה, עם הפסדים בסיבוב השני. ויינטרוב, בגרנד סלאם הראשון בקריירה שלו אליו עשה את כל הדרך מהמוקדמות, הפסיד 6:2, 7:6 (4), 6:4 לפיליפ קולשרייבר הגרמני, המדורג במקום ה-19 בעולם. פאר, שגברה בקושי בסיבוב הקודם על אלכסנדרה פאנובה המדורגת 93 בעולם, נעצרה על ידי המדורגת 100, היפנית בת ה-42 (!) קימיקו דאטה קרום, שגברה עליה 2:6, 5:7.

אמיר ויינטרוב טניסאי ישראלי. רויטרס
ייקח הרבה ביטחון ואמונה לקראת המשך השנה. ויינטרוב/רויטרס

פיליפ קולשרייבר - אמיר ויינטרוב 6:2, 7:6, 6:4

בסך הכל ויינטרוב נראה לא רע מול הגרמני הוותיק והמנוסה ורשם משחקוני הגשה טובים, כשהוא משיג שמונה אייסים לעומת שלוש שגיאות כפולות ומדייק ב-72 אחוזים מההגשות הראשונות. מנגד, "קולי" השיג 12 אייסים, לא ביצע אף שגיאה כפולה ודייק ב-60 אחוזים מההגשות הראשונות. גם בצד הווינרים לא היו בין השניים הרבה הבדלים כשוויינטרוב השיג 31 לעומת 40 של יריבו. הבעיה של הישראלי הייתה בטור הטעויות הלא מחויבות, שם הוא ביצע מספר עצום (40), לעומת 14 בלבד של יריבו המנוסה והחכם.

במערכה הראשונה, התקשה ויינטרוב להיכנס לעניינים, נשבר פעמיים והפסיד 6:2. במערכה השנייה, הישראלי נראה הרבה יותר טוב, הצליח לשמור על ההגשות שלו לאורך כולה ואפילו השיג אפשרות שבירה ראשונה ביתרון 5:6, אך הגרמני הוותיק לא התרגש, שמר על ההגשות שלו וגם בשובר השוויון היה טוב יותר וניצח בו 4:7. המערכה השלישית המשיכה בקצב של השנייה. השניים רשמו משחקוני הגשה מהירים מאוד ושמרו על ההגשות, עד שבפיגור 5:4, דווקא שם, נשבר הישראלי והפסיד במשחקון, במערכה ובמשחק כולו. הוא ילמד הרבה מההפסד הזה ובהחלט יכול להרים את הראש בגאווה אחרי הדרך שעשה מהמוקדמות.

פיליפ קולשרייבר טניסאי גרמני. רויטרס
היה גדול על הישראלי. קולשרייבר/רויטרס

קימיקו דאטה קרום - שחר פאר 6:2, 7:5

אחרי שהיה נדמה שהניצחון בסיבוב הראשון יוציא את פאר לדרך חדשה, הוא התגלה כמקרי אחרי עוד הפסד כואב. המדורגת 90 בעולם, שלא ביקרה בסיבוב השלישי של טורניר גרנד סלאם מאז מלבורן ב-2011, שוב נשארה בחוץ, הפעם אחרי שנכנעה לטניסאית בת 42, שביקרה בחצי הגמר האוסטרלי כשפאר הייתה בת שמונה. היפנית הבלתי נגמרת מדורגת כיום במקום ה-100 בעולם, אבל זה לא מנע ממנה לשלוט במערכה הראשונה, בה ניצלה את כל ארבע נקודות השבירה שהשיגה וניצחה 2:6 בתוך 36 דקות בלבד.

במערכה השנייה פאר ניסתה לחזור לעניינים ולנצל את הירידה באיכות ההגשות של יריבתה הוותיקה, אבל כמות הטעויות של הישראלית נותרה גדולה מדי (44 שגיאות לא מחויבות לעומת 16 ווינרים בלבד), ובמצב של 5:5 דאטה קרום שברה את פאר, והשלימה את המלאכה במשחקון ההגשה הבא שלה כדי לנצח 5:7 במערכה שארכה 56 דקות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully