וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוסטרליה: אמיר ויינטרוב ושחר פאר עלו, דודי סלע הודח

ויינטרוב גבר בקלות על גידו פז'ה (97) ויפגוש את קולשרייבר, פאר הרשימה מול פאנובה (93), סלע נכנע לדוידנקו ב-4 מערכות

אמיר ויינטרוב טניסאי ישראלי. Matthew Lewis, GettyImages
פתיחה מבטיחה. ויינטרוב/GettyImages, Matthew Lewis

יום מוצלח לטניסאים הישראלים באליפות אוסטרליה הפתוחה. אמיר ויינטרוב הישראלי רשם הבוקר (שלישי) הישג נהדר, כשעלה לסיבוב השני באליפות היוקרתית במלבורן. שחר פאר הצליחה גם היא לעלות לסיבוב השני, אחרי ניצחון בשלוש מערכות על פאנובה הרוסייה, בעוד דודי סלע נכנע לניקולאי דוידנקו 3:6, 6:1, 7:5, 6:3, ופספס אטרקטיבי מול רוג'ר פדרר בסיבוב השני.

ויינטרוב, אלוף ישראל בן ה-26, גבר בסיבוב הראשון 6:7, 5:7, 2:6 על גידו פז'ה מארגנטינה, המדורג 97 בעולם, אחרי שעה ו-51 דקות. עבור ויינטרוב, המדורג 196 בעולם, זו הופעה ראשונה בטורניר גרנד סלאם, אחרי שהצליח לעלות מטורניר המוקדמות.

המערכה הראשונה הייתה צמודה, ויינטרוב השיג שבירה וספג שבירה, אבל המשחק הגיע לשובר שוויון, ובו הישראלי ניצח 2:7 ו-6:7 במערכה. המערכה השנייה הייתה צמודה גם היא, אבל במצב של 5:5 ויינטרוב השיג את השבירה המיוחלת, בדרך ל-5:7. המערכה השלישית כבר הלכה בקלות יותר, מול הארגנטינאי השבור, ו-ויינטרוב ניצח 2:6 תוך 25 דקות. איזה ניצחון חשוב לישראלי, שמעניק לו הרבה ביטחון, וכמובן פרס כספי. העפלה לסיבוב השני שווה 45,500 דולר, בעוד הפסד בסיבוב הראשון מעניק 27,600 דולר.

ויינטרוב ישחק בסיבוב השני נגד פיליפ קולשרייבר הגרמני (17 בטורניר), שניצח 2:6, 3:6, 4:6 את הבלגי סטיב דארסי.

הטניסאית הישראלית שחר פאר. Graham Denholm, GettyImages
משחק הפכפך ומרשים. פאר/GettyImages, Graham Denholm

גם שחר פאר פתחה הבוקר היטב את אליפות אוסטרליה, כשגברה בסיבוב הראשון 4:6, 6:1, 3:6 על אלכסנדרה פאנובה הרוסייה. עבור הישראלית היה זה הניצחון הראשון העונה, ובטיימינג מצוין, וניצחון שהגיע אחרי משחק הפכפך שנמשך למעלה משעתיים.

פאר, המדורגת 90 בעולם, פיגרה במערכה הראשונה 4:1, אבל זכתה בחמישה משחקונים רצופים וניצחה את המערכה 4:6, כשהיא שוב מזכירה את ימיה היפים עם קאמבק נחוש. במערכה השנייה היא הובסה 6:1 תוך 29 דקות ונראה היה שהיא שוב חוזרת לסורה, אבל במערכה השלישית פאר הצליחה לעשות את העבודה. הישראלית הוליכה 1:4, נשברה ל-4:3, אבל הבטיחה את הניצחון החשוב.

בסיבוב הבא תפגוש פאר את קימיקו דאטה קרום המדהימה, היפנית בת ה-42 (100 בעולם), שהביסה הבוקר 2:6, 0:6 את נדיה פטרובה המדורגת 12 בטורניר. השתיים נפגשו פעמיים בעבר, והמאזן ביניהן 1:1.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
הטניסאי הישראלי דודי סלע באליפות אוסטרליה. רויטרס
פספס מפגש מול פדרר. סלע/רויטרס

סלע נכנע לדוידנקו 3:6, 6:1, 7:5, 6:3

דודי סלע נעל את יום המשחקים של הישראלים עם הפסד מאכזב מול ניקולאי דוידנקו. הרוסי הוותיק עדיין מדורג בשולי הצמרת העולמית, במקום ה-40, אבל הצליח להכניע את סלע, שהצליח לנצל רק 3 מתוך 19 נקודות השבירה שהיו לו מול יריבו. הישראלי פספס מפגש בסיבוב השני מול רוג'ר פדרר, שגבר הבוקר 2:6, 4:6, 1:6 על בנואה פאייה הצרפתי, המדורג 46 בעולם.

הישראלי פתח נהדר, ניצל נקודת שבירה אחת מתוך שש הראשונות שהשיג וכבר עלה ל-1:4. סלע נראה פשוט מצוין ברגעים הללו, ובמצב של 2:5, על ההגשות של דוידנקו, השיג נקודת מערכה. הרוסי הצליח להציל אותה, אולם במצב של 3:5 ניצל סלע את נקודת המערכה השלישית שלו ולקח את הסט הראשון עם 3:6 משכנע במיוחד.

את המערכה השניה פתח הישראלי עם שתי אפשרויות שבירה אותן לא ניצל ושילם על זה במשחקון הרביעי, בו נשבר ואפשר לדוידנקו לעלות ל-1:4. הרוסי השיג שבירה נוספת במשחקון השישי, שמר על הגשותיו וניצח את הסט השני 1:6.

דוידנקו המשיך את המומנטום גם בפתיחת המערכה השלישית, שבר במהירות ועלה ל-1:3, אבל אחרי שלוש שבירות הדדיות, סלע השווה ל-4:4. במצב של 5:5 הישראלי שוב איבד את ההגשה, ודוידנקו עלה ל-1:2 במערכות אחרי 5:7.

במערכה הרביעית לסלע היו מספר נקודות שבירה ביתרון 2:3, אבל פספס אותן בזו אחר זו, ואיפשר ליריבו להשוות ל-3:3. סלע, עדיין תחת תחושת ההחמצה, איבד מיד לאחר מכן גם משחקון הגשה, ואת המשחק כולו.

הטניסאי הרוסי ניקולאי דוידנקו. רויטרס
ניצל את ההססנות סלע. דוידנקו/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully