וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: ארמסטרונג נוטה להודות בשימוש בסמים

הרוכב האגדי סיפר למקורביו כי הוא יודה שהשתמש בחומרים אסורים במהלך הקריירה כדי לשוב ולהתחרות באופן מקצועני

האם פרשת לאנס ארמסטרונג קרובה לכדי סיום? ב'ניו יורק טיימס' מדווחים כי רוכב האופניים האגדי, ממנו נלקחו כל שבע הזכיות שלו בטור דה פראנס ונאסר עליו ליטול חלק בפעילויות ספורט רשמיות בעקבות ממצאי האגודה למלחמה בסמים בספורט, שוקל להודות בעבירות שאותן ביצע במהלך הקריירה, ובכך להודות בעצם בשימוש בסמים.

על פי מקורביו מתברר כי ארמסטרונג שוקל להודות בפומבי שהוא השתמש בסמים אסורים משפרי ביצועים וביצע עירויי דם במהלך קריירת הרכיבה שלו. המניע שלו, על פי אותו דיווח, הוא כדי לשכנע את נציגי האגודה למלחמה בסמים בספורט לשוב ולהתחרות.

כזכור, במשך למעלה מעשור ארמסטרונג הכחיש בתוקף את הפרסומים והספקולציות שעלו בדבר האפשרות שהוא השתמש בחומרים אסורים במהלך הקריירה שלו. גם לאחר שנציגי האגודה למלחמה בסמים בספורט פרסמו את טיעוניהם במהלך אוקטובר האחרון עם עדויות ראייה מחבריו לקבוצת הרכיבה ותכתובות שהפלילו אותו, סירב ארמסטרונג להתייחס לכך. בתקופה האחרונה הופעלו על הרוכב לשעבר לא מעט לחצים להודות כדי לנקות את מצפונו ולהציל את ארגון לייבסטרונג מנזק נוסף.

על פי קוד הענישה העולמי שמופעל במקרה של שימוש בסמים, ספורטאים עשויים לזכות להפחתה בעונש אם הם מודים באשמה ומוסרים פרטים בדבר העבירה, וזו הסיבה שכאמור מובילה את ארמסטרונג להחליט ולהודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully