וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות ארה"ב: יוליה גלושקו הודחה בסיבוב הראשון

המדורגת 160, שעלתה לגרנד סלאם הראשון בקריירה אחרי מוקדמות, הפסידה 7:5, 6:2 ליאנינה וויקמאייר המדורגת 29

יוליה גלושקו רשמה הלילה (בין שני לשלישי) סוג של היסטוריה אישית, כששיחקה לראשונה בקריירה שלה בגיל 22 בטורניר גרנד סלאם. המדורגת 160 בעולם, שעברה שלושה סיבובי מוקדמות, הודחה בסיבוב הראשון של אליפות ארצות הברית לאחר שהפסידה 7:5, 6:2 ליאנינה וויקמאייר הבלגית, המדורגת במקום ה-29 בעולם, תוך שעה ועוד 26 דקות.

וויקמאייר תפגוש בסיבוב השני את המנצחת בין פולין פרמנטייה הצרפתיה למיכאלה קרייצ'ק ההולנדית, גלושקו תנסה את מזלה בפעם הבאה. הישראלית סגרה את המשחק עם שש שגיאות כפולות ו-45 אחוזי דיוק בהגשה ראשונה לעומת שלושה אייסים ושלושה ווינרים, כשהיריבה שלה משיגה ווינר אחד בלבד ומבצעת ארבע שגיאות כפולות.

הספתח של הישראלית לא היה טוב במיוחד כשהיא נשברה כבר במשחקון ההגשות הראשון שלה והשני במשחק ונקלעה לפיגור 3:0 מהיר. במשחקון הבא הצליחה גלושקו להיכנס לעניינים ושמרה על ההגשה בדרך ל-3:1. וויקמאייר שמרה על ההגשה שלה ועלתה ל-1:4. גלושקו הצליחה לשמור על ההגשות שלה במשחקון הבא והשיגה שבירה משל עצמה כדי לצמק ל-4:3. אלא שבשלב הזה נשברה הישראלית שוב ופיגרה 5:3. וויקמאייר הובילה 0:30 במשחקון ההגשות שלה והיה נראה שהיא בדרך לזכות במערכה, אבל גלושקו הצליחה להתעורר ולהשיג שבירה מפתיעה בדרך ל-5:5 אחרי ששמרה שוב על ההגשות שלה. הבלגית לא נלחצה במיוחד, שמרה על ההגשות שלה ושברה על האפס בדרך לזכייה במערכה הראשונה עם 5:7.

המערכה השנייה נפתחה עם שמירה של הבלגית, שעלתה ל-0:1. גלושקו, אולי עדיין בהשפעת הפסד המערכה הראשונה, לא הבריקה במשחקון הבא ולקחה בו נקודה אחת בלבד והיא בפיגור 2:0. גלושקו התעשתה במשחקון הבא והצליחה לשבור כשוויקמאייר זוכה בנקודה אחת בלבד וצימקה ל-2:1. במשחקון הבא נקלעה גלושקו לפיגור 40:15, הצליחה להציל את שתי נקודות שבירה ולאזן ל-40:40, אך הפסידה את שתי הנקודות הבאות ונשברה בדרך ל-3:1. המשחקון הבא היה צמוד ומתוח מאוד, אך בסופו של דבר הצליחה גלושקו להתעלות ושברה בדרך ל-3:2. גלושקו לא שמרה על המומנטום ונשברה כבר במשחקון הבא בדרך ל-4:2 אחרי שגיאה לא מחויבת. וויקמאייר הייתה הראשונה להתאושש מנדנדת השבירות ושמרה על ההגשה שלה כדי לעלות ל-2:5. גלושקו איבדה שוב את ההגשות שלה וזה משחקון, מערכה ומשחק לטובת ויקמאייר, שממשיכה לסיבוב השני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully