וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רפאל נדאל נגד רוג'ר פדרר: "חשוב לו להיראות ג'נטלמן"

הספרדי נגד השוויצרי, שלא תומך במאבק שחקנים נגד הלו"ז: "חשוב לו להיראות כמו ג'נטלמן בזמן שאנחנו שורפים את עצמנו"

רפאל נדאל ורוג'ר פדרר שמרו במשך שנים על יריבות ספורטיבית ועל יחסי כבוד הדדי, אבל כעת נראה שהספרדי פותח חזית עם השוויצרי. בתקופה האחרונה החלו שחקנים בכירים להשמיע יותר ויותר ביקורת על העומס בו הם נתקלים, אולם פדרר לא הגיב בעניין ואף רמז שהוא לא מסכים. נדאל תקף.

"אני לא מסכים עם זה", אמר השור הספרדי, "בשבילו זה טוב לא להגיד כלום. הכל חיובי. 'מבחינתי הכל טוב, אני נראה כמו ג'נטלמן', ובזמן הזה כולנו שורפים את עצמנו. לכל אחד יש זכות לדעה משלו".

נדאל ואנדי מארי הם כמה מהשחקנים שמוליכים לאחרונה קו של מאבק בעומס הכולל מלבד טורנירי ATP, גם משחקים בגביע דייויס. בשבועות האחרונים דובר על אפשרות של שביתת שחקנים ונדאל אמר שייתכן שהם יצטרכו לעשות "צעדים רציניים" אם לא יתבצעו שינויים בלוח הזמנים הצפוף.

הספרדי הוסיף: "פדרר אוהב את הסבב, אני אוהב את הסבב. זה הרבה יותר טוב מהרבה ענפי ספורט, אבל זה לא אומר שהסבב לא יכול להשתפר ושדברים מסוימים לא יכולים להשתנות. הסבב בסדר וכל מה שאנחנו אומרים זה שיש בו גם אלמנטים רעים. רוב השחקנים מחזיקים בדעה כזו. לפדרר יש דעה אחרת, אבל אם לרוב יש דעה אחת ויש מיעוט עם דעה אחרת, אולי המיעוט טועה".

כל הכתבות, הסיפורים, הניתוחים והחדשות לקראת אליפות אוסטרליה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully