וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוחמד עלי אושפז בבית החולים ושוחרר לביתו

עדיין לא ברור מהן נסיבות אשפוזו של המתאגרף האגדי, שהתמוטט לאחרונה בביתו. חברו הרגיע: "אין סכנה לחייו"

אגדת האגרוף העולמית מוחמד עלי אושפז לאחרונה בבית חולים אחרי שהתמוטט בביתו, אך בשלב הזה הוא מתאושש בביתו שבאריזונה. רק לפני מספר שבועות הופיע עלי להלוויתו של ג'ו פרייזר, אבל מספר ימים לאחר מכן הוא אושפז באריזונה בעקבות איבוד הכרה, כשאחת הסברות שעלו היא שהדבר נבע מהתייבשות.

עלי שוחרר לביתו וחברו ג'ון רמזי סיפר כי שוחח עם אשתו לוני, שמסרה כי הוא נמצא בביתו ומרגיש טוב. לדבריה, "הוא מרגיש טוב לאדם שסבל מפרקינסון מאז שנות ה-80. הוא אולי לא יילך בכיוון שאני או אתה רוצים, אבל אין סכנה", אמרה לחברו.

רמזי גם סיפר כי אין לו מידע לגבי נסיבות אשפוזו ואיזה טיפול הוא קיבל. "אני לא חושב שהוא נשאר הרבה זמן בבית החולים", אמר. הגעתו של עלי לבית החולים הגיעה חמישה ימים אחרי הלוויתו של פרייזר, בה הוא נראה חלש. בכל מקרה, קרוביו ממשיכים לתכנן לו את יום הולדת ה-70 ב-19 בינואר.

עלי נחשב לאחד מסמלי ענף האגרוף בכל הזמנים. ב-1964 הוא זכה לראשונה בתואר אלוף העולם במשקל כבד כשחולל סנסציה בניצחון על האלוף דאז סוני ליסטון. לסמל הוא הפך ב-1974 כשהוזמן לבית הלבן, ארבע שנים לפני שפרש וסיים קריירה שבה זכה שלוש פעמים באליפות העולם עם מאזן של 5:56.

  • עוד באותו נושא:
  • מוחמד עלי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully