וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: אס"א תל אביב שמרה על מאזן מושלם

צפו בתל אביבים מתגברים על חולון העיקשת ומנצחים 30:32. גם הפועל ראשון לציון מושלמת, אחרי 27:28 על קרית מוצקין

בזמן ששלוש מקבוצות ליגת העל - מכבי ראשון לציון, מכבי תל אביב ובני הרצליה - נערכות למשחקיהן בגביע האיגוד האירופי, נפתח היום (שישי) המחזור השלישי עם שלושה משחקים בלבד.

אס"א תל אביב הייתה הראשונה לשחק, כשגברה 30:32 על מ.כ. חולון במשחק צמוד ושמרה על מאזן מושלם. אס"א אמנם לא הרשימה והרבתה לאבד כדורים, אך נעזרה ביום מצוין של הזרים אנדריי טרנבוי, ויורל מאזילו ומירו באריסיץ', שהבקיעו יחד לא פחות מ-22 שערים, כדי להתגבר על חולון העיקשת.

האורחים אמנם נהנו מכמה דקות טובות בשער של לוניה דורשנקו בן ה-47, ואף השוו ל-24:24 בעזרת שערים מהירים של פיליפ קאלו הניגרי, אך דן מירקוס ועידו טוראל סגרו עניין עבור אס"א והשאירו את החבורה של דני ליבגוט עם מחמאות בלבד. טרנבוי הצטיין עם 9 שערים עבור אס"א, מאזילו הוסיף 8 וטוראל ובאריסיץ' 5 כל אחד. קאלו בלט בחולון עם 9 שערים, ניסים פלח סייע לו עם 7.

הפועל ראשון לציון נחלצה מהפסד ביתי מביך מול מכבי קרית מוצקין, כשידעה לחזור מפיגור בן שלושה שערים במחצית (14:11) ולנצח בסופו של דבר 27:28. בויאן בוטוליה נתן הצגה עם 11 שערים. עידן מימון הוסיף 5 להפועל, שבה בלטו גם עוז חממי ודדי פרץ עם 3 כל אחד. בצד של מוצקין היה זה סלובודן ג'ורג'ביץ' עם 7, ברק עמר וישראל פישר הוסיפו 6 כל אחד.

ללא בוריס גרק הסרבי ששבר את אפו כבר בדקה הראשונה, הפסידה א.כ. נס ציונה 31:26 בבית לא.ס. סביון. האורחים הוליכו בשישה שערים במחצית, ושמרו על היתרון המבטיח לאורך המחצית השנייה. ניצחון שני העונה לסביון, נס ציונה עדיין מחפשת את הראשון שלה. כריסטיאן שבלובסקי הצטיין 13 שערים (6 פנדלים), שחר מיארה 5, איתי טננבאום 4, יובל קויתי 3 עזרו לו בסביון. ניב יסקולקה הוליך את מבקיעי נס ציונה עם 5 שערים, עומרי גדות ומילאן פיליץ' הוסיפו 4 כל אחד, עמית כהן ורועי ביטון 3 כל אחד.

מכבי תל אביב נחתה בטורקיה לקראת אנקרהספור

מה מצפה למכבי ראשון לציון ובני הרצליה באירופה?

כדוריד בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully