וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: ישראל ניצחה 20:29 את בריטניה

הנבחרת השלימה ניצחון כפול על הבריטים במוקדמות אליפות העולם, כשהצעירים יותם טל ואלדר שיקלושי נבחרו למצטיינים

ארבעה ימים אחרי הניצחון בקריסטל פאלאס על נבחרת בריטניה, גברה הערב (ראשון) נבחרת הכדוריד של ישראל פעם נוספת על יריבתה, הפעם לעיני 1,000 צופים בבית מכבי בראשון לציון, 20:29. כעת תוכל החבורה של שלמה הופמן להתכונן בראש שקט לצמד המשחקים מול אוסטריה החזקה בחודש ינואר, בהמשך מוקדמות אליפות העולם 2013, בתקווה להשיג את הכרטיס לפלייאוף.

ישראל לא פתחה טוב את המשחק וראתה את הבריטים עולים ליתרון 4:6 אחרי 11 דקות. הבריטים המשיכו להוליך ושוערם אף עצר שני פנדלים של חן פומרנץ, אבל הלגיונר התעורר לאחר מכן ויחד עם הלגיונר הנוסף אבישי סמולר הוריד את ישראל ב-13:13 להפסקה.

במחצית השנייה הציג אלדר שיקלושי יכולת מצוינת בשער, ויחד עם משחק הגנה משובח נתן את הביטחון להתקפה ליצור שערים ולברוח לבריטים. יותם טל הצעיר הוכיח שזימונו לנבחרת היה ראוי, והפך לאחר ההפסקה למוציא לפועל העיקרי של הנבחרת, שהעלתה את רמתה ונראתה הרבה יותר טוב. הבריטים כבשו רק ארבעה שערים ב-25 דקות במחצית השנייה, ובסיום ישראל משיגה 20:29 מרשים על הנבחרת שתשחק באולימפיאדת לונדון כמארחת.

חן פומרנץ אמר בסיום: "במחצית הראשונה נתנו לבריטים להיות במשחק, שיחקנו פזיז ויהיר. היינו צריכים לשחק את הכדוריד שלנו ופחות להתרגש. במחצית השנייה ידנו הייתה על העליונה. אני שמח שהרווחנו את אלדר שיקלושי ויותם טל, הם העתיד של הנבחרת. אני שמח שהייתי מרכז ושיחקתי בעמדה הטבעית שלי, וכך קיבלנו שחקן צעיר שנתן הופעה מצוינת. אמרתי שיותם צריך להיכנס לתפקיד שלי ואני בכיף מפנה לו את המקום. המשחק היום לא מהווה אינדיקציה למשחק מול האוסטרים".

כבשו לישראל: יותם טל 6 שערים, חן פומרנץ ואבישי סמולר 5 כל אחד, גל אברהם 4, איציק חליפי 3, עופר לוזון ודן מירכוס 2 כל אחד, תומר שמעוני וגיא כהן 1 כל אחד.

כדוריד בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully