וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת צ'כיה זכתה בגביע הפדרציה

הראדצקה ופשקה ניצחו 4:6, 2:6 את וסנינה וקירילנקו והשלימו ניצחון 2:3 על רוסיה וזכייה שישית בתואר וראשונה מאז 1988

נבחרת הפדרציה של צ'כיה זכתה הערב (ראשון) בתואר העולמי לאחר ניצחון 2:3 דרמטי במיוחד מול רוסיה, בהתמודדות שנערכה אתמול והיום במוסקבה. המשחק שסגר את ההתמודדות והכריע אותה לטובת הצ'כיות היה הזוגות, בו ניצחו לוסי הראדצקה וקבטה פשקה 4:6, 2:6 את אלנה וסנינה ומריה קירילנקו.

לצ'כיות זהו תואר שישי אי פעם והראשון מאז 1988, לפני 23 שנה. רוסיה, שזכתה בארבעה תארים מאז 2004 (2004, 2005, 2007, 2008), תיאלץ להסתפק בהופעה נהדרת בגמר.

כזכור, מוקדם יותר ובמשחק הרביעי והשני של היום קיבלה אנסטסיה פאבליוצ'נקובה את הקרדיט מהקפטן שמיל טרפישצ'ב והחזירה לו בניצחון 2:6, 4:6 על הצ'כית מספר 2, לוסי ספארובה. בזכות הניצחון של פאבליוצ'נקובה, המארחת רוסיה השוותה את המפגש ל-2:2. קודם לכן, צ'כיה עלתה ליתרון 1:2. קביטובה (2 בעולם) העניקה לצ'כיות את הנקודה, אחרי שגברה על סבטלנה קוזנצובה 6:4, 2:6, 3:6. קוזנצובה אגב, הייתה הטניסאית שהעניקה לרוסיה את הנקודה ביום הראשון, וצ'כיה תוכל להכריע את המפגש במידה ולוסי ספארובה תנצח את מריה קירילנקו במשחק הרביעי שמתקיים בשעה זו.

הטניסאית הסרבית אנה איבנוביץ' סיימה היום (ראשון) את העונה בטעם טוב, כשזכתה בטורניר באלי באינדונזיה, המיועד לטניסאיות הצמרת בסבב שלא העפילו לטורניר המאסטרס. איבנוביץ' (26 בעולם) גברה במשחק הגמר 3:6, 0:6 על אנאבל מדינה גאריגס הספרדיה (28 בעולם), וחגגה את יום הולדתה ה-24 יחד עם התואר ה-11 במספר בקריירה שלה.

איבנוביץ' שמרה למעשה על התואר בו זכתה בעונה שעברה, כשהתוצאות היותר מרשימות שלה העונה היו ההעפלות לחצאי הגמר בטורנירי בירמינגהאם וקרלסבאד. הטניסאית הספרדיה, שזכתה השנה בטורנירי אשטוריל ופאלרמו קיוותה לתואר שלישי העונה אבל הייתה רחוקה מלתת פייט לסרבית שדורגה בעבר במקום הראשון בעולם. גאריגס עלתה למעשה לגמר אחרי שנהנתה מפרישתן של שתי יריבות בדרך. מדובר במריון ברטולי שנפצעה בקרסול וסאבין ליזיקי שפרשה במהלך משחק חצי הגמר.


טניס בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully