וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברידג': ישראל במקום השני באליפות אירופה

רון פכטמן (32) ואלדד גינוסר (30) סיימו במקום השני באליפות אירופה בברידג' לזוגות. יו"ר ההתאחדות: "מדובר בהישג אדיר"

אליפות אירופה הפתוחה בברידג' לזוגות ננעלה אמש (ששבת) בעיר פוזנן שבפולין. בתחרות השתתפו מדינות מכלל היבשת כאשר המובילות בתחום הן פולין, צרפת והולנד. סך הכל התחרו בתחרות כ-234 זוגות אשר מתוכם העפילו לגמר כ-52 זוגות, ביניהם שלושה זוגות ישראלים.
עם תום המשחקים הייתה זו פולין המארחת שגרפה את המקום הראשון וישראל במקום השני עם מדליית הכסף. את ענף הברידג' מטפחת התאחדות "אילת" - ההתאחדות לספורט תחרותי שאינו אולימפי.

מודי קניגסברג, יו"ר התאגדות הברידג': "פולין והולנד הן יריבות רציניות ביותר בענף הברידג'. העפלתו של הזוג הישראלי למקום השני הינו הישג הן לישראל כמעצמת ברידג' מתפתחת והן לצמד שאין ספק שהביא כבוד אדיר למדינתנו".

אריק קפלן, יו"ר ההתאחדות: "מדובר בהישג אדיר של פכטמן וגינוסר הן לספורט הישראלי והן למיצובה של מדינת ישראל באירופה כמדינה בולטת בתחום הברידג', ענף ספורט איכותי ויוקרתי המעיד על תרבות ספורט מפותחת".

הזוג הישראלי גינוסר ופכטמן, החברים במועדון הברידג' בכפר סבא, ייצגו את ישראל גם באליפות העולם הקרובה שתתקיים בחודש אוקטובר באיינדהובן שבהולנד.

התאחדות "אילת" היא הארגון היציג של 30 ענפי הספורט שאינם אולימפיים, והיא נתמכת על ידי משרד התרבות והספורט. כארגון גג מייצגת התאחדות "אילת" אלפי ספורטאים בכל רחבי הארץ. אשר רבים מהם מגיעים להישגים מרשימים בזירה הבינלאומית. בשנים האחרונות הביאו ספורטאי "אילת" עשרות מדליות לישראל, ובין היתר ניתן לציין את אליפות העולם בקיק בוקסינג, בסקי מים, בברידג' ובכדורת, אליפות אירופה בסקווש, אמנויות לחימה, ועוד.

  • עוד באותו נושא:
  • ברידג'

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully