וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ורשביאק וזינגר יקבלו את עיטור השלום והידידות

יו"ר הוועד האולימפי הישראלי והמנכ"ל ייצאו לרומא שם יקבלו פרס משותף עם יו"ר הוועד הפלסטיני ג'יבריל ראג'וב

ראשי הוועד האולימפי הישראלי, היו"ר צבי ורשביאק והמנכ"ל אפרים זינגר, ייצאו מחר (שלישי) לרומא שם יקבלו יחד עם יו"ר הוועד האולימפי הפלסטיני ג'יבריל ראג'וב את עיטור השלום והידידות לשנת 2011. הטקס יתקיים ביום חמישי.

הפרס יוענק בארוע השנתי המסורתי ביום השנה להיווסדה של רומא (753 לפני הספירה) בקונצרט שלום באודיטוריום פארק המוסיקה, במעמד ראשי המדינה באיטליה ומנהיגי ספורט בינלאומיים רבים. את הפרס יעניקו ראש עיריית רומא ג'ובאני אלמנו, נשיא הוועד האולימפי האיטלקי ג'ובאני פטרוצ'י וסגן נשיא הוועד האולימפי הבינלאומי מאריו פסקנטה.

מנכ"ל הוועד האולימפי בישראל אפרים זינגר לא הסתיר את התרגשותו לקראת הארוע ואמר: "אנחנו שמחים וגאים לקבל עיטור נכבד זה, במיוחד בימים שישראלים לא זוכים לקבל פרסי הוקרה והערכה על פעילות בינלאומית. אנו מתחייבים להמשיך ולפעול ככל יכולתנו, באמצעות הספורט להגיע בעתיד ליתר הבנות עם הפלסטינים".

רומא מעניקה מידי שנה פרסים לאנשים שהצטיינו במאבקם לשלום ולזכויות האדם. בזמן האחרון עקבו שם אחרי הפעילות המשותפת של שני הוועדים האולימפיים הישראלי והפלסטיני, ורואה בפעילות המשותפת שלהם קרן אור בקידום ערכי השלום והסולידריות בין העמים.

ראש עיריית רומא ציין כי הפעילות המשותפת מהווה נקודת ציון בתהליך ההתקרבות בין העמים- הישג שפעילות דיפלומטית לא הצליחה להשיג, והמאמץ המיוחד מעניק סיכוי לחיים טובים יותר בקרב הנוער. יום לפני הטקס היוקרתי יבקרו צבי ורשביאק ,אפרים זינגר וג'יבריל ראג'וב בבית הנבחרים ברומא, יפגשו עם ראש עיריית רומא, עם נשיא הוועד האולימפי האיטלקי ג'ובאני פטרוצ'י ויערכו ביקור בלשכת מועצת השרים באיטליה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully