וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קראטה: עפרה לוריס זכתה באליפות אירופה הפתוחה

אלופת ישראל גברה על יריבה סלובקית והבטיחה לעצמה כרטיס כניסה לאליפות העולם, כמו גם וודקו שזכה בכסף והרוש בארד

נבחרת ישראל בקראטה שבה אתמול (שני) מהונגריה עם שלוש מדליות עולמיות וכרטיס כניסה לאליפות העולם. לוריס עפרה התמודדה בקטגוריית הנשים במשקל 54 ק"ג וניצחה בגמר את המתמודדת הסלובקית. עפרה, ערבייה ישראלית המתגוררת בכפר מזרעה, נחשבת להבטחה הישראלית הגדולה ביותר בעולם הקראטה לאחר ארבע שנים ברציפות כאלופת ישראל.

אליפות הונגריה הפתוחה היא הכנה לקראת אליפות העולם שתתקיים בבולגריה בחודש אוקטובר. באליפות הפתוחה השתתפו 26 מדינות, מתוכן גם נבחרת פלסטינית שהתחרתה תחת השם "נבחרת פלסטין".

"על פי ההגרלה היינו אמורים להיפגש עם הנבחרת הפלסטינית בשלבים מתקדמים, אך מכיוון שהם לא העפילו, המפגש לא יצא לפועל וחבל, זו הייתה הזדמנות נוספת לקרב בין העמים, ואין כמו ספורט בשביל מטרה זו", אומר אריק קפלן, יו"ר התאחדות אילת - התאחדות הספורט הלא אולימפי בישראל, שתומכת בהתאחדות הקראטה ובספורטאיה. "לוריס מייצגת את ישראל באליפויות רבות בכבוד רב ובגאווה גדולה. היא ספורטאית ממדרגה ראשונה המהווה מודל לחיקוי לספורטאיות רבות. אני מאחל לה ולשאר הספורטאים המצטיינים בהצלחה ומאמין בהם".

"מבחינתי אני מייצגת את ישראל במלוא מובן המילה. הקרב לא היה קל ואני מאוד שמחה על ההישג ומקווה לתוצאות טובות באליפות העולם", אומרת לוריס. "אם הייתי צריכה להתמודד מול הספורטאיות הפלסטיניות באליפות, הייתי עושה זאת במקצועיות ובספורטיביות, בדיוק כמו כל אחד אחר".

עוד מהישגי הנבחרת: יפים וודקו, ספורטאי מצטיין בצה"ל, הצליח לקטוף את מדליית הכסף לאחר שהפסיד לאלוף העולם לשעבר מצ'ילה, גם הוא קיבל כרטיס כניסה לאליפות העולם. ליאור בן הרוש, ההבטחה הצעירה, התחרתה לראשונה בקטגוריית הבוגרות והצליחה לקטוף את מדליית הארד המכובדת לאחר שנתנה קרב מעולה מול האלופה ההונגריה.

"התחלנו את השנה ברגל ימין", אומר שלום אביטן, יו"ר התאחדות הקראטה, "יש לנו נבחרת מצוינת וספורטאיה בכושר שיא. אני מאמין שאנחנו נצליח לקטוף עוד ועוד הישגים בעולם ונייצג את ישראל בכבוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully