וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ון היגינס: "חששתי להסתבך עם המאפיה הרוסית"

כוכב הסנוקר הגיב להאשמות "ניוז אוף דה וורלד" לפיהן הסכים לקבל 261 אלף ליש"ט עבור הטיית משחקים: "מצפוני נקי"

ג'ון היגינס, שחקן הסנוקר המדורג ראשון בעולם, חשוד כי קיבל 261 אלף ליש"ט בתמורה להטיית ארבעה משחקים בהם שיחק בשנה האחרונה. העיתון הבריטי "ניוז אוף דה וורלד" הציב איש מטעמם במסווה של איש עסקים רוסי, שהציע להיגינס את סכומי הכסף תמורת להפסיד. העיתון הציג צילומי וידאו בהם נראה היגינס מסכים לכאורה לקבל תשלום עבור הטיית המשחקים.

בארי הארם, יו"ר ההתאחדות העולמית לביליארד וסנוקר, הגיב לחדשות המרעישות על אודות הבריטי בן ה-34. "שמעתי את החדשות, ראיתי את הוידאו ואני לא מוצא סיבה להשעות את היגינס כרגע. אם זה יתברר כמשהו נכון, הרי שמדובר בהאשמות כבדות ופגיעה קשה מאוד ביושרת הענף". אלא שלאור החשדות הכבדים, היגינס הושעה עד להודעה חדשה. פט מוני, אחד ממנהליו של היגינס, השיב לחשדות: "ל'ניוז אוף דה וורד' אין מושג מה היו נסיבות השיחה שתועדה בקייב, ולכן אין תגובה מצדנו. אנחנו חוששים לביטחוננו".

מוני טוען כי הוא והיגינס חששו לביטחונם בקייב, ולכן הסכימו לשתף פעולה וזאת רק כדי לברוח מהמקום. היגינס אף טען כי הוא חשש להסתבך עם "מאפיה רוסית", אך העיתון מתעקש כי המושתל מטעמם נפגש עם היגינס ונציגו שלוש פעמים לפני כן באדינברו, סקוטלנד, ו"שם הם לא הראו איזשהם סימנים של לחץ או חוסר נעימות בחברתנו".

הגינס הצהיר כי "ההתמודדות הגדולה ביותר בחיי החלה. אשתף פעולה עם כל הגורמים כדי לטהר את שמי, מעולם לא הייתי מעורב בשום הטיה של תוצאה בכל 18 שנות הקריירה שלי, לא לקחתי שוחד, והמצפון של נקי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully