וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוגבי: ישראל הביסה את בולגריה 10:50

אמיר שהם, איגוד הרוגבי הישראלי

10.4.2010 / 20:01

הנבחרת בכחול לבן השפילה את האורחים בוינגייט ועשתה עו דצעד לקראת עליית דרג היסטורית באליפות אירופה

נבחרת ישראל ברוגבי השפילה הערב (שבת) את בולגריה בתוצאה 10:50, לעיני כ-800 צופים באיצטדיון בוינגייט, ועשתה עוד צעד לקראת עליית דרג היסטורית באליפות אירופה. במחצית עוד היתה התוצאה סבירה, 3:17, אך במחצית השניה נגמר האוויר בריאותיהם של הבולגרים הכבדים.

ישראל עלתה למגרש בהרכב הקל והאתלטי ביותר שיכלה להעמיד, ללא אורן ברודהורסט הפצוע ועופר המבורגר שנותר מחוץ לסגל, והבולגרים המגודלים פשוט לא יכלו לתפוס אותם. את הטריי הראשון הניח נמרוד קפלן, בהופעת הבכורה כקפטן, דקות מפתיחת המשחק. לאחר שאמיר בויטלר פספס את בעיטת ההמרה, הבולגרים הצליחו לצמצם ל-5:3 בבעיטת עונשין ואף למתוח את הקהל כאשר זכו בעבירה נוספת, אך פספסו את הבעיטה. זה היה הרגע המותח האחרון במשחק, כאשר זמן קצר אחר כך הניח גלעד גולדשטיין טריי נוסף, ולמרות שבויטלר פגע בקורה ואף פספס עונשין לאחר מכן, קפלן השלים צמד לפני סוף המחצית (הפעם בויטלר פגע).

המחצית השניה נפתחה בסערה, ולאחר כמעט-טריי של עמית קקון, ואחד נוסף של נימי שנפסל, הניח יוני רדשקוביץ' טריי משלו (בויטלר פספס). הבולגרים הצילו מעט מכבודם עם טריי יפהפה לאחר ריצה של 60 מטר ובעיטת המרה מוצלחת שהקנו את הנקודות האחרונות שלהם. הטריי הבא היה של אדריאן ריינסטיין, אותו בויטלר המיר מספר דקות לפני שהניח טריי משל עצמו והמיר אף אותו, כמו גם את הטריי של רועי אלתרלוי לאחר מכן. את הטריי האחרון הניח מישה אלי המחליף, שהספיק אפילו לבצע בדרך את הריצה המתגרה האופינית שלו ("היתי חיב לעשות את זה", הוא אמר).

נימי סיכם: "היה מצוין. כל השחקנים עבדו קשה והתוצאה משקפת את זה". מודי רדשקוביץ', אחיו של יוני המשחק ברוסיה שנבחר למצטין המשחק, אמר ש"זו החופשה הכי טובה שיש".

הרכב ישראל: נתן עמוס, עומרי לוטן, מתן ברוש, יוני שאקי, גיא מטיסיס, ג'וליאן מאפי, מודי רדשקוביץ', נמרוד קפלן; סטס גורטובוי, אמיר בויטלר, אדריאן ריינסטיין, גלעד גולדשטיין, יוני רדשקוביץ', עמית קקון, רועי אלתרלוי.

מחליפים: מירון שטיגליץ, אורן אלט, מישה אלי, נסי אברבנל, אלון אוקון, ווילי היימן, פביאן מגיד.

  • עוד באותו נושא:
  • רוגבי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully