וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ודו: זאבי ושלזינגר אלופי ישראל

השניים סיימו את האליפות עם מדליות זהב, כשזאבי גבר על רולדסון ושלזינגר ניצחה את וילדיקאן. קואז: "יש לנו עומק בענף"

AP

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

זה אולי לא הפתיע אף אחד מכם, אבל אריק זאבי ואליס שלזינגר זכו באליפות ישראל בג'ודו שהסתיימה הערב (חמישי). עשרות ספורטאים התחרו במהלך היום באולם הספורט בהדר יוסף, כאשר אצל הגברים התחרו בשבע קטגוריות משקל שונות, כשאת ההצגה גנב המדאליסט האולימפי, שעלה על הפודיום אחרי הניצחון בגמר על גרגורי רולדסון תוך שהוא מחבק את ביתו התינוקת. במקום השלישי (במשקל 100 ק"ג פלוס) זכו מיכאל אקושווילי ואסף זוהר.

שלזינגר ושחר לוי כיכבו אצל הנשים

יתר הזוכים אצל הגברים: במשקל של 100 ק"ג זכה אורי ששון (דוד ממיסטבלוב שני, רני אבו גאנם ודור דורני שלישי), במשקל של עד 90 ק"ג זכה ויקטור פישמן (אבישר שינמן שני, חן אסף וארטיום זיגלייב שלישי), במשקל של עד 81 ק"ג זכה אילן פרזרב (דוד ורדי סיים שני, עומרי טורונטו וארז קראוס שלישי), במשקל של עד 73 ק"ג זכה יוסף פלאלשווילי (רומן אברמוביץ' שני, סיניוב ויקטור ויבגני לודקין שלישי), במשקל של עד 66 ק"ג זכה גולן פולק (דולב דולברג שני, זמיר גור ותומר זקהיים שלישי), במשקל של עד 60 ק"ג זכה עידו אלקיים (עידו בר שני, יואב שמש וארטיום ארשנסקי שלישי).

אצל הנשים אליס שלזינגר, שנבחרה לספורטאית השנה על ידי הוועד האולימפי וגרפה בחודש מדליית זהב באליפות אירופה עד גיל 23, לא התקשתה לזכות באליפות ישראל עד 70 ק"ג אחרי ניצחון על ליאור וילדיקאן. במשקל עד 78 ק"ג זכתה בתואר עומרי קניון ובמשקל של עד 57 ק"ג זכתה שחר לוי.

"אליפות 2009 הסתמנה בכך שהספורטאים הצעירים זכו במדליות רבות ואלו הם ספורטאי העתיד של הג'ודו הישראלי", סיכם אדי קואז, יושב ראש איגוד הג'ודו. "במהלך השבוע האחרון גובש צוות מאמנים חדש לנבחרות הבוגרות ואנו עם הפנים לקראת העתיד. חלק מהזוכים באליפות מיועדים לאולימפיאדת 2012 וחלק ל-2016. אני מאמין כי יש לנו עומק חזק שיזניק את הג'ודו בעתיד קדימה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully