וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רודיק הודח מטורניר אינדיאנפוליס

29.7.2007 / 0:47

האמריקאי הפסיד בחצי הגמר לפרנק דנקביץ', גם בלייק בחוץ. פאר ומירזה העפילו לגמר הזוגות בסטנפורד, מירזה בגמר גם ביחידות

טורניר אינדיאנפוליס סיפק שתי הפתעות גדולות ביום אחד. סם קוורי בן ה-19 הימם את בן ארצו ואלוף אשתקד, ג'יימס בלייק, כשניצח 6:7, 7:6, 6:7 והעפיל לחצי גמר הטורניר. "זה היה אחד הימים האלה בהם נכנסתי ל'זון', וזה בחלט השתלם בסיום", אמר קוורי הצעיר, "עבורי, לנצח שחקן שמדורג בטופ 10 זה חשוב יותר מלהגיע לחצי הגמר".

לקוורי לא היה יותר מדי זמן לחגוג את ניצחונו הגדול, כי בהמשך היום חיכה לו מפגש חצי הגמר מול המדורג שלישי בטורניר, דימיטרי טורסנוב. קוורי עוד נתן פייט ליריבו הרוסי במערכה הראשונה בה ניצח טורסנוב בקושי 6:7, אבל במערכה השניה כבר לא עמד לו כוחו, והרוסי ניצח בקלות 2:6 והעפיל לגמר.

הפתעה נוספת התרחשה בחצי הגמר השני, כשהמדורג ראשון בטורניר, אנדי רודיק, הודח אף הוא מהטורניר אחרי שהפסיד לקנדי פרנק דנקביץ' 6:4, 7:6. לדנקביץ' בן ה-23 זה יהיה גמר ראשון בקריירה, והוא רק צריך לקוות שבאירוע המיוחד הזה מבחינתו האישית, לא ישרור חום של 42 מעלות כמו במשחק נגד רודיק.

גם הנשים ממשיכות להתכונן לאליפות ארה"ב, והלילה הצליחה שחר פאר לפצות במעט על הדחתה המוקדמת מטורניר סטנפורד כשהעפילה יחד עם בת זוגה ההודית סניה מירזה לגמר הזוגות של הטורניר. השתיים גברו 3:6, 4:6 על קודרייבצבה הרוסיה וסו-ווי סיי הטייוואנית.

מירזה ממשיכה לעשות חיל גם בטורניר היחידות, בו רשמה את אחד ההישגים הטובים בקריירה שלה כשעלתה לגמר אחרי ניצחון מצוין 2:6, 7:5, 3:6 על סיביל באמר האוסטרית. התצוגות הנהדרות של מירזה אולי יעזרו לפאר בגמר הזוגות, אבל הן צריכות מאוד להדאיג את הטניסאית הישראלית לקראת הטורניר הגדול בסן דייגו שייפתח השבוע, בו ייפגשו השתיים כבר בסיבוב הראשון.

בגמר תחכה למירזה אנה צ'קבטאדזה הרוסיה, שניצחה 7:6, 3:6, 2:6 את דניאלה האנטוחובה בחצי הגמר השני. צ'קבטאדזה נמצאת בכושר פשוט מפחיד אחרי שזכתה גם בטורניר סינסינטי בשבוע שעבר, בו גברה על מירזה בחצי הגמר.

מאוחר יותר המשיכה צ'קבטאדזה להצליח גם בטורניר הזוגות, שם העפילה יחד עם ויקטוריה אזרנקה הבלארוסית לגמר הזוגות מול פאר ומירזה אחרי ניצחון בחצי הגמר על קתרינה סרבוטניק הסלובנית ואיי סוגיאמה היפנית 4:6, 7:5, 7:10.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully