וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רק סאפין לא נכנע לגשם בפאריז

27.5.2007 / 20:40

הטניסאי הרוסי ניצח בקלות את פרננדו ויסנטה, לפני שנפתחו ארובות השמיים ברולאן גארוס. ניצחונות לסרינה וויליאמס והנין

לא ליום כזה קיוו מארגני טורניר הרולאן גארוס. הגשם ליווה את יום הפתיחה של הגראנד סלאם בפאריז, כשעה וחצי בלבד אחרי שהחלו המשחקים. מראט סאפין הרוסי, לשעבר 1 בעולם, היה היחיד שהספיק לסיים משחק, אחרי שניצח בסיבוב הראשון בקלות את פרננדו ויסנטה הספרדי 1:6, 3:6, 1:6.

הספרדי, שהגיע להגרלה הרשמית כ"לאקי לוזר" מהמוקדמות, לא הצליח להוות איום על סאפין באף שלב במשחק. בסופו של דבר, סאפין סגר עניין בשעה ועשרים וארבע דקות בלבד בדרך לסיבוב השני, שם יתמודד מול ינקו טיפסרביץ', ניצח בדרבי סרבי את דושאן ומיץ' 6:7, 4:6, 6:4, 3:6.

סרינה וויליאמס הסתבכה לפני הפסקת הגשם במשחק הפתיחה שלה מול צבטנה פירונקובה הבולגריה. וויליאמס הפסידה במערכה הראשונה 7:5, אבל התאוששה אחרי הפסקת גשם בת יותר משש שעות וניצחה בקלות בשתי המערכות הבאות 1:6, 1:6 בדרך לסיבוב השני.

במשחק שסגר את היום באיצטדיון המרכזי ניצחה המדורגת 1, ז'סטין הנין הבלגית את אלנה וסנינה הרוסיה 4:6, 3:6.

הראשונה להשלים משחק אחרי ההפסקה הייתה דווקא האחות של מראט, דינארה סאפינה (10 בטורניר), שגברה על יוליאנה פדאק האוקראינית 5:7, 4:6. טמירה פאצ'ק האוסטרית ניצחה את אייקו נקאמורה היפנית 4:6, 0:6.

במשחק נוסף שהסתיים בסיבוב הראשון בטורניר הגברים, גבר פוטיטו ספאראצ'ה האיטלקי על איבו מינאר הצ'כי 6:4, 1:6, 4:6, 6:7.

משחקה של ציפי אובזילר מול מלינדה צינק ההונגריה, שהיה אמור להתקיים בצהריים, נדחה בגלל הגשם למחר (שני) ב-12 בצהריים (שעון ישראל). גם שחר פאר תפתח את הופעתה מחר, כשתתמודד לקראת הערב מול קאיה קאנפי האסטונית (משחק רביעי מ-12:00 שעון ישראל).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully