וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוקון יפתח מול קרמר

8.2.2007 / 13:46

נקבעה הגרלת המשחקים בגביע דיוויס מול לוקסמבורג. אובזילר עלתה לרבע גמר טורניר פטאיה ותפגוש את פנג (42 בעולם). הנין חזרה לנצח

היום (חמישי) נערכה הגרלת סדר המשחקים לקראת המפגש של נבחרת הדיוויס מול לוקסמבורג. נועם אוקון, המחבט הבכיר של ישראל (169 בעולם), יפתח את המשחקים מול ז'יל קרמר (1418 בעולם), המחבט מספר 2 של הלוקסמבורגים. דודי סלע, המדורג 173 בעוולם, יפגוש את הטניסאי הבכיר של האורחים, ז'יל מולר, המדורג במקום ה-128 בעולם.

במשחק הזוגות ביום שבת יתמודדו אנדי רם ויוני ארליך (המדורגים 13 בעולם) מול לורן בראם (1104) ומיק שווידלר (לא מדורג). ביום המשחקים השלישי (ראשון) יתמודדו אוקון מול מולר וסלע יתמודד מול קרמר.

אובזילר ממשיכה את הכושר הטוב

הטניסאית הישראלית ציפי אובזילר ממשיכה להרשים בטורניר פטאיה בתאילנד. אחרי שהעפילה מהמוקדמות וניצחה בסיבוב הראשון של הטורניר את המדורגת 76 בעולם, יוליאנה פדאק האוקראינית, גברה היום (חמישי) הישראלית בסיבוב השני על איקו נקאמורה היפנית, המדורגת 56 בעולם ו-8 בטורניר, 6:3, 1:6, 1:6.

הפתיחה היתה דווקא של המדורגת הבכירה נקאמורה, ששברה את אובזילר פעם אחת במערכה הראשונה, בסיומה ניצחה 3:6. אלא שלמערכה השניה עלתה ישראלית אחרת: אובזילר התאוששה מהר מאיבוד המערכה הראשונה ובשניה כמו גם בשלישית הלמה ביפנית ללא תנאי בדרך לרצף של 1:6, 1:6 מרשים. ברבע הגמר תפגוש אובזילר את שוואי פנג הסינית, המדורגת 42 בעולם ורביעית בטורניר. כמו כן, היא הבטיחה לעצמה 3,715 דולר ו-30 נקודות דירוג.

הנין חזרה עם ניצחון

ז'סטין הנין חזרה. הטניסאית הבלגית, ששיחקה אתמול (רביעי) את משחקה הראשון השנה, חזרה מפיגור של מערכה כדי להשלים את ניצחונה הראשון העונה, 6:3, 2:6, 2:6 מול הצרפתייה אמילי לואה בסיבוב הראשון בטורניר פאריס.

"זה אף פעם לא קל לחזור", אמרה הנין, שמשחקה האחרון היה ב-12 בנובמבר, מאז הספיקה להתגרש מבעלה ולאבד את ה'הרדן' שהתווסף לשם משפחתה. "במערכה הראשונה לא שיחקתי טוב, אבל בהמשך נכנסתי לקצב שלי".

הנין תפגוש ברבע הגמר את המנצחת בין טטיאנה גולובין הצרפתייה לאקטרין ביצ'קובה הרוסייה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully