וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נקודה ראשונה לישראל באליפות אירופה בכדורמים

9.7.2007 / 22:18

הנבחרת סיימה בתיקו 6:6 מול פולין. יו"ר האיגוד מבקש משר הפנים החדש להתערב אישית בהנפקת ויזות לנבחרות המוזמנות לטורניר הבינלאומי

נבחרת הכדורמים של ישראל סיימה את משחקה השני באליפות אירופה דרג ב' מול פולין בתיקו 6:6, והשיגה נקודה ראשונה בטורניר שנערך באנגליה. כזכור, משחקה הראשון של הנבחרת הסתיים בתבוסה מול המארחת אנגליה.

הרבע הראשון הסתיים בתיקו 2:2, ברבע השני הוסיפה כל נבחרת שער. ברבע השלישי עלתה פולין ליתרון 5:6. ישראל איבדה את שחקנה, אייל קרן, שנפצע באוזנו וככל הנראה לא יוכל להמשיך ולשחק בטורניר.

ברבע האחרון שמרה הנבחרת על שער נקי. מעוז גבר הישווה את התוצאה ל- 6:6 שתי דקות וחצי לסיום. לישראל היתה הזדמנות לנצח, כאשר בדקה האחרונה של המשחק נקבע פנדל לזכותה מחמישה מטרים. עמית סקר ביצע את הזריקה אבל השוער הפולני עצר והמשחק הסתיים בשיוויון.

במשחק נוסף בבית הישראלי הביסה אוקראינה את אירלנד בתוצאה 3:19. מחר ישראל תשחק מול אוקראינה.

מנהל הנבחרת בועז נוי, ייקח מחר את אייל קרן לבדיקה אצל רופא אוזניים מומחה, לאחר שבבדיקה ראשונית באתר התחרות במנצ'סטר אובחן קרע חלקי בעור התוף של קרן.

ובינתיים בארץ, שיגר היום יו"ר איגוד הכדורמים ד"ר איציק קורן, מכתב דחוף לשר הפנים החדש, מאיר שיטרית, ובו בקשה מהשר להתערב באופן דחוף במתן אשרות כניסה לישראל לשבע הנבחרות ולשופטים הבינלאומיים שאמורים להגיע בסוף החודש לטורניר הבינלאומי הראשון שישראל מארגנת בכדורמים.
בשל העיצומים במשרד הפנים, מסרבים הפקידים להעניק אשרות כניסה לישראל לנבחרות וקיום הטורניר עומד בסכנה.

ד"ר קורן: "זו פעם ראשונה שאנחנו מצליחים לארגן בישראל טורניר בסדר גודל כזה שאמורות להגיע אליו נבחרות מן הטופ העולמי כמו סרביה, רוסיה, יוון, אוסטרליה ורומניה, ואנחנו נתקלים בבירוקרטיה של שובתים שמאיימת על עצם קיום הטורניר. אם לא נודיע לנבחרות בתוך זמן קצר מאוד שיש להן אישורי כניסה והכל מסודר, נתבזה כשנאלץ לבטל את הטורניר וספק אם בעתיד נוכל שוב לקבל את הזכות לארגן טורניר בסדר גודל כזה. אני קורא לשר החדש להתערב אישית בסיטואציה שנוצרה ולמנוע ממדינת ישראל ביזיון שלא יתרום לנו במגזר הספורטיבי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully