וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ירדן ג'רבי הפסידה בגמר אליפות העולם בג'ודו

הג'ודוקא הישראלית הייתה רחוקה קרב אחד משחזור הזכייה בתואר אלופת העולם בו זכתה בשנה שעברה, אבל קלריס אגבניינו הצרפתייה נקמה בה על ההפסד בגמר אשתקד והותירה אותה עם מדליית הכסף בתחרות היוקרתית הנערכת בצ’ליאבינסק שברוסיה

ירדן ג'רבי ג'ודוקא ישראלית. AP
יכולת נפלאה לאורך כל היום. ירדן ג'רבי/AP

ירדן ג'רבי שוב הביאה לספורט הישראלי מנה גדושה של כבוד, למרות שאיבדה את תואר אלופת העולם בו זכתה בשנה שעברה. הג'ודוקא הישראלית זכתה היום (חמישי) במדליית הכסף באליפות העולם בג'ודו אחרי שנכנעה בגמר התחרות היוקרתית הנערכת בצ’ליאבינסק שברוסיה לקלריס אגבניינו הצרפתייה, אותה ניצחה באותו מעמד בגמר אשתקד בברזיל.

בגמר היה ברור מהפתיחה שאגבניינו היא האגרסיבית יותר, וחצי דקה בלבד בתוך הקרב הצרפתייה השיגה את הניקוד הראשון עם יוקו בזכות זריקה מוצלחת. ג'רבי ניסתה להשיב מלחמה אבל לא הצליחה להתגונן מול הזריזות של יריבתה, שתפסה אותה ברגע אחד של חוסר ריכוז וזרקה אותה באיפון מצוין שסגר את הסיפור והעניק לה את מדליית הזהב.

קלריס אגבניינו ג'ודוקא צרפתית. AP
כיפרה על ההפסד מאשתקד. קלריס אגבניינו/AP

הישראלית שמתחרה במשקל עד 63 ק"ג פתחה את דרכה הבוקר מול הפורטוגלית אנה קאצ'ולה, עליה גברה באיפון. אלופת העולם הייתה דומיננטית מפתיחת הקרב, הוליכה בו בווזארי ובהמשך סגרה עניין עם איפון ששלח אותה לסיבוב השני, שם פגשה את מרלין דל טורו קראבאל הקובנית, שניצחה ביוקו את דניאלה קאזוני הבלארוסית.

בקרב השני של ג'רבי כבר עבדה קשה יותר, ולא הצליחה לייצר יתרון בנקודות במשך מרבית שלביו, אבל חצי דקה לפני הסיום היא זרקה את יריבתה הקובנית באיפון נהדר, והעפילה לרבע הגמר.

יריבתה הבאה של ג'רבי היתה הסלובנית טינה טרסטניאק, סגנית אלופת אירופה, שניצחה את השבדית מיה הרמנסון. כאן ג'רבי כבר הראתה את הביטחון שצברה בקרבות המוקדמים, התנפלה על יריבתה בצורה נהדרת מהפתיחה, וזרקה אותה באיפון מצוין דקה וחצי בתוך הקרב.

כעת מי שניצבה בין ג'רבי לבין הגמר הייתה מיקו טאשירו. היפנית בת ה-20 עשתה גם היא דרך מרשימה מאוד לגמר, שכללה ארבעה איפונים מול יריבות מאלג'יריה, דרום קוריאה, הולנד וגרמניה. חצי הגמר נפתח בשליטה של טאשירו, שהשיגה ווזארי דקה בתוך הקרב ועמדה על סף ניצחון, אבל בהמשך ג'רבי נטלה את היוזמה, ריתקה את היפנית בצורה מצוינת והשיגה את האיפון המיוחל ששלח אותה לגמר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully