וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: באר יעקב ניצחה 74:78 את הפועל תל אביב

בתום מותחן שכלל שתי הארכות, באר יעקב הצליחה להשוות את סדרת גמר הפלייאוף של הליגה הלאומית ל-1:1. המשך יבוא

מכבי באר יעקב ניצחה הערב (חמישי) 74:78 את הפועל תל אביב בתום שתי הארכות, והשוותה את סדרת גמר הפלייאוף בלאומית (הטוב מחמישה משחקים) ל-1:1. בשבוע הבא תחזור הסדרה למשחק ביתי נוסף של האדומים בהדר יוסף, אבל השאיפה האמיתית שלהם הייתה לחגוג במשחק הזה את האליפות והעלייה, וזה משהו שכבר לא יקרה.

באר יעקב כפתה על הפועל תל אביב לפחות עוד שני משחקים בסדרה, וגם הוכיחה מצד שני שהיא יריבה מספיק ראוייה כדי לזכות באליפות הליגה הלאומית ולהבטיח בעצמה את העלייה לליגת העל.

מהלך המשחק

המגמה של המשחק הראשון בסדרת הגמר נמשכה גם בפתיחת המשחק הזה כשהיתרון נע מצד לצד. מי שהיה דומיננטי בבאר יעקב בדקות הפתיחה היה יפתח בוכמן, בעוד שבהפועל ל אביב היה זה קרטיס קלי, שגם העלה אותה ליתרון 8:11. אחרי חמש דקות ברבע, באר יעקב נרדמה והיה נראה שנותרה קבוצה אחת על המגרש, כשהפועל תל אביב השלימה ריצת 0:14 כדי לסיים את הרבע הראשון ביתרון מבטיח, 10:21. קורי קאר "השתולל" במהלך הריצה הזאת וסיים את הרבע עם 8 נקודות.

באר יעקב פתחה את הרבע השני עם שלשה של יועד בית יוסף והצליחה להתייצב, אבל הפועל תל אביב המשיכה בשלה ושמרה על יתרון דו ספרתי, למרות שברבע הזה דווקא המארחים היו אלה שתפסו מומנטום בחלקו השני. וכך, באר יעקב הצליחה למחוק את הפיגור ושלשה של איגור סימין הורידה ל-29:21 כשנותרו 4 דקות להפסקה. הפועל ניסתה להשתלט בחזרה אבל פשוט איבדה מומנטום, כשבשניות הסיום של המחצית בר טימור נפצע בגבו אחרי שהתנגש בקיר ובית יוסף הקטין מהעונשין ל-34:28 - זו הייתה גם תוצאת המחצית.

2:30 דק' בתוך הרבע השלישי, דרו האוזמן קלע שלשה והקטין ל-36:33, בשלב הזה הפועל תל אביב באמת נכנסה ללחץ. מי שידע לשמור על קור רוח בדקות האלה היה קורי קאר, שקלע שתי שלשות והוביל את קבוצתו שוב ליתרון דו ספרתי, 37:47. בהמשך הוא קלע את השלשה החמישית שלו במשחק כדי לקבוע 41:52. ובכל זאת, האוזמן השאיר תקוה כששלשה שלו סיימה את הרבע השלישי והורידה ל-52:44.

באר יעקב המשיכה להילחם בתחילת הרבע האחרון, כשדווקא בדקות הקריטיות שחקני הפועל תל אביב החלו לבצע שגיאות פעם אחר פעם, והיתרון שלהם ירד לארבע נקודות בלבד. 4 דקות לסיום, איגור סימין קלע פעמיים מהעונשין והקטין ל-56:54. שחקני הפועל תל אביב קיבלו עוד הרבה הזדמנויות אבל המשיכו להחטיא, והשיא היה כשגל איתן החטיא פעמיים מקו העונשין, ומהצד השני ג'רמיין הול הקטין ל-56:55. 1:55 דק' לסיום הגיע המהפך המיוחל של המארחים, כשאסיסט של הול לבוכמן הוביל את באר יעקב ליתרון 56:58. אחרי ריצת 2:10 של יריבתה, הפועל חזרה לעצמה עם מהלך של סל ועבירה לטובת קרטיס קלי, שהעלה אותה ל-58:59. זה לא מה שעזר לאדומים להימנע משגיאות קריטיות, ובאר יעקב המשיכה לנצל את זה כדי לחזור ליתרון 59:62, כשנותרו 29 שניות לסיום. בסופו של דבר, באר יעקב איבדה את היתרון שלה אחרי שאיגור סימין החטיא מהעונשין, וסטיט פגע משם פעמיים כדי לקבוע את התוצאה של סיום הזמן החוקי, 63:63.

בתחילת ההארכה יונתן שולדברנד היה השחקן הדומיננטי בהפועל תל אביב, אבל זה לא ממש הספיק לה ובאר יעקב עלתה ליתרון 66:69 כשנותרו שתי דקות לסיום. עברה דקה, ושולדברנד השלים ריצת 0:4 פרטית משלו כדי להחזיר את הפועל ליתרון. בסופו של דבר זה נגמר בהארכה שניה, אותה פתחה באר יעקב בריצת 0:4 ועלתה ל-70:74. שתי הקבוצות המשיכו לא לנצל מצבים ודקה לסיום באר יעקב הובילה 71:75. מי שסגר עניין סופית במשחק הזה היה בית יוסף, שהשיג סל עם עוד נקודה מהעונשין 45 שניות לסיום וקבע 73:78, פיגור ממנו הפועל תל אביב לא חזרה. בסיום, באר יעקב ניצחה 74:78.


ליגה לאומית בוואלה! ספורט

סטטיסטיקה

קלעו לבאר יעקב: ג'רמיין הול 18 (14 ריבאונדים), יועד בית יוסף 17, נייט מילר 15 (13 ריבאונדים), יפתח בוכמן 11, איגור סימין 9, דרו האוזמן 8.

קלעו להפועל תל אביב: קורי קאר 17 (1 מ-6 ל-2, 5 מ-11 ל-3), דמונטז סטיט 17 (10 ריבאונדים, 5 איבודים), כרטיס קלי 11 (16 ריבאונדים), יונתן שולדבראנד 11, מתן נאור 7 (1 מ-7 ל-3), גל איתן 4, בר טימור 4, עמירם זליקוביץ' 3.


ליגה לאומית בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully